Stereo & Surroundsystemen Soundbar Harman Kardon SB 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
19/02/2021 23u59

LaCucaracha

Well-known member
iTrader: 93% (56/60)
Algemene informatie/specificaties
https://www.harmankardon.nl/soundbars/HK+SB20.html
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
2000 Antwerpen
Gaat over deze soundbar:


  • Naam van het (de) aangeboden goed(eren) in de titel Harman Kardon SB20
  • Algemene informatie/specificaties Zie link hierboven
  • Nieuw/tweedehands Tweedehands
  • Vermelding aanwezigheid factuur en/of garantie Factuur van Coolblue van eind mei 2019 aanwezig en nog enkele maanden in garantie
  • Minimum en/of meeneemprijs Minimumprijs = 180 €/ meeneemprijs 210 €
  • Ook elders te koop aangeboden? Voorlopig niet
  • Verzending/afhaal Enkel afhaal (2000 Antwerpen)
  • Einddatum + uur van de verkoop* 19/02/2021 om 23u59
  • Eventuele foto's Zie hieronder


Aangekocht eind mei 2019 bij Coolblue ( dus nog enkele maanden garantie) en steeds heel tevreden over geweest: het geluid is merkelijk beter dan het geluid van de TV. Gaat weg wegens upgrade naar soundbar met Dolby Atmos ondersteuning.

De soundbar zelf is in perfecte staat ( er kleven zelfs op bepaalde plaatsen nog wat beschermingsstickers op) en krasvrij. Op de subwoofer kan je hier en daar wat minuscule krasjes zien, maar valt eigenlijk niet op ( ik heb het zelfs pas gezien wanneer ik de foto's trok).
De soundbar komt met subwoofer, afstandsbediening, HDMI-kabel en stroomkabel voor de subwoofer. Originele doos niet meer aanwezig.
Hieronder enkele foto's.

 
Laatst bewerkt:
Momenteel bod van 180 € op tweedehands.be:

Al ben ik nog niet zeker of hij "legit" is... Is nieuwe user en had em een chatbericht gestuurd en voorlopig nog geen antwoord.
Bij gelijke biedingen, geef ik sowieso voorkeur aan BG.
 
Verzending is geen optie?
Indien wel, 200eur geboden inclusief .
Indien niet, moet ik nog eens goed nagaan wat er in de mogelijkheden zit :)
Goh eventueel wel, maar dan moet ik eens kijken of ik een doos heb die groot genoeg is (normaal gezien geen probleem) en of ik er met 20 € kom (dat betwijfel ik eerlijk gezegd).

Ik zal het heel goed inpakken, want materiaal genoeg ( voordeel van een vriendin die veel via Vinted koopt en verkoopt:p) , maar de verzending blijft dan wel op jouw risico. Ik verzend ook pas nadat ik alles heb gest

Ik ga het in ieder geval nog even open laten, want een afgehaald bod krijgt wel de voorkeur.

Tenzij je ineens de meeneemprijs exclusief biedt natuurlijk:)

*edit* Blijkbaar is post toch goedkoper dan gedacht voor iets zwaardere paketten...

Bod van 200 € inclusief verzending dus genoteerd.
 
Laatst bewerkt:
kandidaat-koper van tweedehands heeft finaal toch afgehaakt, dus uw bod van 200 € genoteerd.
Probleem met verzenden is wel dat ik geen doos heb die groot genoeg is om de soundbar in te krijgen...
Mocht je het hoogste bod hebben , zou je er eventueel dan toch kunnen omkomen?
 
Laatst bewerkt:
Moeilijk, ik moet bijna nooit in de streek zijn daar en om enkel daarvoor de afstand te doen, verkies ik toch verzending :)
Dus ik moet ook afhaken indien verzending niet mogelijk is.

Voor inpakken, als je wat vodden oid hebt om de schokken op te vangen, mag je gerust verschillende stukken karton errond plakken met genoeg tape :)
 
OK, zo inpakken moet inderdaad wel lukken. Moest ik nog ergens een grotere doos vinden, ga ik ze toch daarin steken.
Ook al is het risico voor jou, heb toch liever dat ie heel aankomt:p

200 € inclusief verzending genoteerd dus...

Ik sluit vrijdagavond af.
 
Bod gekregen van 190 € afgehaald op tweedehands...
Tenzij je 210 € exclusief verzending (=225 € inclusief) zou bieden, ga ik op het bod op tweedehands ingaan...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan