JBL bar 9.1. True Wireless Surround with Dolby Atmos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
10/09/2022 23:59

LaCucaracha

Well-known member
iTrader: 93% (56/60)
Algemene informatie/specificaties
JBL bar 9.1. True Wireless Surround with Dolby Atmos 525 € meeneemprijs
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Puurs-Sint-Amands
Gaat over deze soundbar:


Aangekocht bij bol.com eind februari 2021 voor 879 € (dus nog dikke 6 maanden garantie). Ondertussen staat hij daar in promotie voor 671 €, tevens de laagste prijs die ik online terugvond.
Wordt verkocht wegens upgrade naar Sony HT-A9 systeem.

Ik kan over de soundbar eigenlijk niets negatiefs zeggen: ondersteunt Dolby Atmos en DTS, helder geluid, stevige bass en de afneembare speakers zorgen ervoor dat je - zeker bij atmos/DTS content- de speakers zo kan plaatsen dat je echt wel een surround effect krijgt (wat bij een soundbar toch niet evident is). Die afneembare speakers zijn echt hét voordeel van deze bar tov de concurrentie, waar je enkel vaste achterluidsprekers hebt ( met een afzonderiljke stroomkabel) die vaak ook niet op veel trekken. Dat de speakers afneembaar zijn is ook beter voor de esthetiek van het interieur (niet onbelangrijk voor de vrouw/vriendin;)) : na de filmavond, steek je ze gewoon terug in de bar.
Enige reden dat ik hem verkoop is omdat ik toch nog iets meer "immersive sound" wil en dus heb geopteerd voor een systeem met 4 afzonderlijke speakers.

De bar is in perfecte staat en er is eigenlijk geen zichtbare gebruiksschade, noch op de bar zelf, noch op de subwoofer.
Hierbij wat foto's:


Minimumprijs = 450 €
Meeneemprijs = 525 €

Lager bieden heeft geen zin.

Staat voorlopig enkel hier te koop. Maar indien hij hier niet weggeraakt, zal ik hem nog te koop zetten op 2dehands.be en binnen de vriendenkring.
 
Laatst bewerkt:
Zijn er voldoende uitgangen zodat je zowel een PS5 en TV erop kan aansluiten of moet je hiervoor een versterker aanschaffen?

Grt
Geen versterker nodig.
Je sluit desoundbar via de HDMI arc poort aan op je TV, waardoor de soundbar de sound ouput wordt voor alle toestellen die op je tv via HDMI zijn aangesloten.Daarnaast is er ook nog een extra HDMI poort op de soundbar zelf waarop je nog ee extra apparaat kan aansluiten.
Handig als je TV -zoals bij mij-geen Dolby Atmos ondersteunt, maar je Blurayspeler wel. Dan sluit je de Blurayspeler rechtstreeks aan op de soundbar en heb je Atmos, ook in Netflix.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan