Sony PS5 DualSense draadloze controller – The Last of Us Limited Edition

Einddatum + uur van de verkoop
20/04/2025 22:40

LouGarou

Well-known member
iTrader: 100% (398/398)
Algemene informatie/specificaties
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
Te koop:

Nieuw in ongeopende verpakking. Gekocht bij Bol en geleverd in een papieren zak met als gevolg dat er een deuk in de verpakking zit (rechterbovenhoek).
Gaat dus retour of misschien dat ik hier iemand ermee een plezier kan doen. Zag hem al bij Mediamarkt (aasgieren) voor 110 euro zelfs...

Min en meeneem: 85 euro (+ verzending naar keuze)

(ook aangeboden in vriendenkring)

Doos is ongeopend, garantie via Bol.com. Is gewoon een deuk in de verpakking. (en dat haat ik als verzamelaar als de pest)
Ongerelateerd aan de verkoop hier, maar het is tegenwoordig wel wat met die verpakkingen. Hoe minimaler, hoe beter. Alleen lijken ze soms niet helemaal te beseffen met welk type product ze bezig zijn...

Ongerelateerd aan de verkoop hier, maar het is tegenwoordig wel wat met die verpakkingen. Hoe minimaler, hoe beter. Alleen lijken ze soms niet helemaal te beseffen met welk type product ze bezig zijn...
Is echt al de zoveelste keer met Bol. Boeken moet ik soms 3x terugsturen omdat ze altijd gedeukt geleverd worden door slecht te zijn verpakt. Amazon kan er ook wat van, maar voor een of andere reden heb ik daar amper schade bij. Snap het ook niet waarom ze dan een papieren zak gebruiken om dergelijke zaken op te sturen... Klachten sturen helpt ook niet blijkbaar.

Terug
Bovenaan