Sla vanaf 2 maart alles aan diggelen in Instruments of Destruction

Groeide je gedurende je jeugd op met Rare-games uit het Nintendo 64-tijdperk, dan heb je misschien wel Blast Corps gespeeld. Alles systematisch vernietigen terwijl je bepaalde criteria opvolgde was hier het voornaamste doel, en deze formule leek voor herhaling vatbaar volgens de ontwikkelaars van een relatief gelijkaardig spel. In Instruments of Destruction ontwerp je eigenhandig allerlei voertuigen met een varia aan mechanische componenten, zoals pakweg gigantische kettingzagen, om vervolgens met je machinale creaties de hele boel in rep en roer te zetten. Gebouwen, muren, bruggen en dergelijke structuren moeten ontegensprekelijk met de grond gelijk gemaakt worden, compleet met ettelijke objectieven (inclusief optionele varianten) en zelfs geheime bonussen!

Dit doe je op verschillende eilanden, met missies die in verschillende categorieën (met name Normal, Challenge en Expert) werden verdeeld, of je kan gewoon naar hartelust rotzooien in de afzonderlijke Sandbox Mode. In de onderstaande muzikale trailer kun je alvast ondervinden hoe destructief het er aan toe gaat, deels omdat alles tot een zekere graad is verbonden aan de logica der fysica! Het ontwikkelingsteam bij Radiangames maakte van de gelegenheid ook nog gebruik om een datum aan te kondigen: vanaf 2 maart 2022 lanceert hun nieuwste project, weliswaar als een Early Access-titel. Wat deze build juist gaat bevatten, evenals een schriftelijk vooruitzicht van hun toekomstige plannen, lees je op de relevante Steam-pagina.

 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan