Skull and Bones nog maar eens uitgesteld

Als ik goed kan rekenen, dan wordt Skull and Bones reeds voor de zesde keer uitgesteld. Het spel moest jaren geleden al het levenslicht zien, maar Ubisoft lijkt er maar niet in te slagen. Het uitstel werd bekendgemaakt in een nieuwe strategie voor het komende fiscale jaar. De meest recente releasedatum stond vastgepind op 9 maart 2023, maar nu wordt 'begin 2023-2024' aangehouden, wat zoveel betekent als het begin van het volgende fiscale jaar, dat start in april.

Daarnaast werd ook bekendgemaakt dat drie onaangekondigde games geannuleerd worden, wat bovenop de al vier eerder geannuleerde games komt. Investeerders maken zich ondertussen zorgen, al is dat volgens Ubisoft niet nodig. Komend fiscaal jaar mogen we (onder voorbehoud) onder andere Avatar: Frontiers of Pandora en Assassin's Creed Mirage verwachten. Ook andere, nog niet aangekondigde, games staan op de planning. Spannend!

Skull and Bones.jpg
 
Ubisoft games hebben me nu al een tijdje niet meer kunnen bekoren. Altijd die zelfde aanslepende formule ben ik echt beetje moe geraakt. Vooral telkens je een gebied moet verover….hun games lijken gewoon teveel op elkaar
 
  • Leuk
Waarderingen: Yurf
Terug
Bovenaan