Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe bedoel je? In welke zin "dwaas"?Nooit gedacht dat er zoveel dwaze mensen kunnen bestaan.
Werkt niet want is meteen verfrommeldHoe zijn de ervaringen met zon mondmasker/buff combo?

Is toch niet meer nodig? Vanaf zaterdag vervallen alle regels in Oostenrijk.Hoe zijn de ervaringen met zon mondmasker/buff combo?
oh echt? Waar heb je dat gelezen, dan stuur ik het eens door in de Whatsappgroep =DIs toch niet meer nodig? Vanaf zaterdag vervallen alle regels in Oostenrijk.
Geen ruimtelijk inzicht hebben op de piste.Hoe bedoel je? In welke zin "dwaas"?
Exact zelfde ervaring.Werkt niet want is meteen verfrommeld![]()
oh echt? Waar heb je dat gelezen, dan stuur ik het eens door in de Whatsappgroep =D
![]()
Coronavirus informatie
Actuele informatie over de corona situatie in Oostenrijk. Lees meer over inreisbeperkingen, mondmaskerplicht of maatregelen in hotels en restaurants.www.austria.info
En ben hier nu momenteel... Denk dat de volwassen die een FFP2 dragen gezakt is naar 50% het ding is ook vanaf zaterdag mag terug alles.
Ben ik ook in geïnteresseerd.... volgende week ben ik een weekje in Les Menuires (Croisette). Laat de tips maar komengoeie eetgelegenheden in 3 vallées?

Ik herinner mij dat er een leuke Wok takeaway lag op de pistes in ValTho (onderaan Portette & Moraine lift ongeveer).goeie eetgelegenheden in 3 vallées?
Heb het even nagevraagd. Zetel liften en slepers niets. Gondels blijft FFP2oh echt? Waar heb je dat gelezen, dan stuur ik het eens door in de Whatsappgroep =D

Welke zijn dat?Ik twijfel echt als deze bindingen gemaakt zijn om stevig op door te skiën. Is de 2e keer dat de plastic gewoon breekt.
.