Normaal wel, maar lijkt me toch onwaarschijnlijk dat ze deze zullen aanhouden met de huidige tarieven van energie
 
Normaal wel, maar lijkt me toch onwaarschijnlijk dat ze deze zullen aanhouden met de huidige tarieven van energie
In Frankrijk is er een plafond (betaald door de staat) dacht ik, Zwitserland viel dacht ik ook mee door hun enorm aantal waterkrachtcentrales. Oostenrijk en Italië weet ik niet meteen

Voordeel van de horeca is dat ze daar geen frigo's nodig hebben :unsure:
 
In Frankrijk is er een plafond (betaald door de staat) dacht ik, Zwitserland viel dacht ik ook mee door hun enorm aantal waterkrachtcentrales. Oostenrijk en Italië weet ik niet meteen

Voordeel van de horeca is dat ze daar geen frigo's nodig hebben :unsure:

zelfs met het plafond twijfelen een aantal franse skistations of ze gaan openen.
 
Gisteren een shortski (4 dagen) geboekt naar Ischgl in februari, hopelijk moeten we niet te voet omhoog :unsure:
 
@jvc wil je delen via welke organisatie je geboekt hebt? Wij zijn ook nog aan het twijfelen voor een shortski te boeken en eventueel ook Ischgl.
 
@jvc wil je delen via welke organisatie je geboekt hebt? Wij zijn ook nog aan het twijfelen voor een shortski te boeken en eventueel ook Ischgl.
Vostravel. Is nu de 3de keer dat we meegaan, heel tevreden van. Ischgl is wel alleen via hun dreamski concept, is een slaapbus met echt bed waardoor de prijs wat hoger ligt. Vorig jaar naar Zillertal geweest in hotel Pachmair met een gewone slaapbus, was ook goed.
 
Problem solved !

Schermafbeelding-2015-06-22-om-13.54.49.jpg
 
Een skipas van 374 euro in Dolomieten voor 6 dagen... behoorlijk aan de prijs...
Volgens mij gaan ze wel degelijk openen, maar in de kalmere weken is de kans dat ze niet alle liften gaan opstarten groot. Of dat ze de liften aan een tragere snelheid gaan laten werken (blijkbaar heeft dat een heel grote impact op het verbruik).
 
Skigebied in Frankrijk skipas van 256 euro in 2020 (maart) naar 325 euro voor winter 2022-2023.

Zillertal gaat ook soon nieuwe prijzen annonceren, momenteel 315 euro voor 6 dagen. Daar gaan ze ook bepaalde hutten op de piste niet meer openen wegens personeelstekorten sinds corona -> langere wachtrijen in andere hutten om te eten/drinken (vorige winter al meegemaakt, wachtrij tot ver voorbij het terras, stond op een bepaald moment in een file op de piste zelf om binnen eten te bestellen)
 
Enkel skiën op natuurlijke sneeuw ... duuuuh
Kunstsneeuw is voor mietjes
Je weet toch dat ze vaak een basislaagje leggen met kunstsneeuw zodat de eerste natuurlijke sneeuw meteen goed blijft liggen?
Hoe denkt ge dat ik zoveel dagen kan gaan 😅. Thuis blijven kost me meer. Want middag eten bestaat uit energierepen.
Energierepen kosten meer dan zelfgebakken brood :unsure:

Ik boek meestal inclusief skipas maar wel last minute :p
 
Terug
Bovenaan