Sifu

Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Sifu

bloedmooie game, de artstijl vind ik wel nice, leuke fotomode.
speel het wel graag moet ik zeggen,
Zien hoever ik graak, trouwens de discversie gekocht
Game is inderdaad fenomenaal, heb ook de discversie gekocht ( vrijdag ) en heb hem net geplat :p
Heb wel de easy game mode gebruikt voor het halen van de plat, zou me nooit gelukt zijn in de originele ( normal ) mode.

Maar het heeft niks van men plezier weg genomen, vond het een toffe game, leuke art style zoals je zegt ook enzo, meer van dit graag!
 
ik heb ook de disc gisteren gekocht, vengeance edition. Ben benieuwd.
 
Game is inderdaad fenomenaal, heb ook de discversie gekocht ( vrijdag ) en heb hem net geplat :p
Heb wel de easy game mode gebruikt voor het halen van de plat, zou me nooit gelukt zijn in de originele ( normal ) mode.

Maar het heeft niks van men plezier weg genomen, vond het een toffe game, leuke art style zoals je zegt ook enzo, meer van dit graag!
Dus al bij al goed doenbaar de platinum, ? want je zag het effe niet zitten :p
 
Dus al bij al goed doenbaar de platinum, ? want je zag het effe niet zitten :p
Zeer goed doenbaar, vrij easy zelf. En ja ik was toen de eerste of 2de avond bezig en ik moest er nog wat in komen.
Was dan zelf al beginnen plannen hoe ik ging builden en wat ik ging doen om het toch maar te halen, toen ik herbegon in stage 1 na stage 5 te doen viel het pas op dat ik al serieus progress had gemaakt in het spel zelf en alles ging heel vlot in eens, de klik was er plots. Te vroeg paniek xD
 
Wat voor game is dat eigenlijk ? iets dat je kan vergelijken.
Moeilijk, voor mij was dit zowat een first timer. Maar het is wel 100% een roguelike.
Je zou kunnen zeggen een soort Sekiro, maar zonder zwaarden? Moet ook veel deflecten, parrien en posture breken zoals in Sekiro.
 
Sifu ook in mijn bezit, deze week eens aan beginnen. Hopelijk is het te doen om er blind aan te beginnen. Ik zal het wel ondervinden zeker 😜.
 
kheb Easy gepakt shit is still hard vooral dat blocken op het juiste moment is lastig en dan als uw guard gebroken wordt is het wel dikke shit.
 
kheb Easy gepakt shit is still hard vooral dat blocken op het juiste moment is lastig en dan als uw guard gebroken wordt is het wel dikke shit.
Het went wel, ik dacht in het begin ook, wtf easy is nog altijd hard. Echter na een paar uur vloog ik er door en was het spel uit op age 22 ofzo :p
 
Komt volgend jaar naar Xbox en Steam, en krijgt arena maps.

Arenas will sport nine stylish new maps, each featuring exclusive new challenges of varying difficulty levels, adding multiple hours of the classic Sifu gameplay fans have come to love. Successfully completing the arenas will progressively unlock a massive new batch of modifiers, which doubles the amount currently available in-game, and notably brings alternative moves to the Kung Fu palette of our main character. Completing the new Arenas' challenges will also unlock new cheats and exclusive new outfits.

 
Terug
Bovenaan