Sergio Over De Grens

VTM Sergio Over De Grens

Leuke aflevering gisteren. Mertens als voetballer in het voetbalgekke Galatasaray continue aangeklampt en maakte ook voor iedere fan tijd vrij. Al bij al is hij nog heel down-to-earh en blijft gewoon dat jongske dat graag voetbalt. Ook Istanbul was wel een leuke plaats voor een citytrip zo te zien.
Alleen spijtig hoe vreselijk en erg Kat haar leven is door dat enorm zware leven van haar door haar ventje zijn job als zeer goed betaalde profvoetballer in de mooiste steden van de wereld.
 
Zijn voice over is wel geniaal slecht, precies de Artevelde hogeschoolstudenten...
Echt kerel. Sinds jij dat hier gepost hebt kan ik dat programma niet meer bekijken zonder telkens in de lach te schieten als die begint te vertellen over de beelden, tot ergernis van m'n vrouw.

Ik vond die reünie in 't begin totaal niet erg. Ik zie dat meer als voorstelling van de verschillende deelnemers en er worden af en toe wat stukken 'geteased' waardoor je wel warm wordt gemaakt voor het programma. Zo gek is dat nu toch niet?
 
Echt kerel. Sinds jij dat hier gepost hebt kan ik dat programma niet meer bekijken zonder telkens in de lach te schieten als die begint te vertellen over de beelden, tot ergernis van m'n vrouw.

Ik vond die reünie in 't begin totaal niet erg. Ik zie dat meer als voorstelling van de verschillende deelnemers en er worden af en toe wat stukken 'geteased' waardoor je wel warm wordt gemaakt voor het programma. Zo gek is dat nu toch niet?
Ik kan er nog altijd niet bij wie beslist heeft dat Sergio dat zelf moest doen.
Hij moet zich gewoon beperken tot wat hij kan: kokeneten spelen en vettig lachen...
 
Wat Sergio wel altijd schijnt te hebben is zijn gespreksgenoten overdadig bewieroken en van dat zeemzoet gedoe. Dat mag, maar het komt elke aflevering terug, en zelfs in de podcast met de broertjes Souidi was het van dat.

Door dit programma wel een totaal andere kijk op Dries Mertens gekregen. Ik vond dat voorheen nogal een verwaand ventje, maar in het programma was hij één van de weinige mannen die op de reünie echt geïnteresseerd was om Sergio te helpen en bij te leren.
Ik vond ook zijn attitude in Turkije t.o.v. die vele fans echt wel OK. Al weet je natuurlijk nooit of dat is omdat de camera's draaien.
 
Wat Sergio wel altijd schijnt te hebben is zijn gespreksgenoten overdadig bewieroken en van dat zeemzoet gedoe. Dat mag, maar het komt elke aflevering terug, en zelfs in de podcast met de broertjes Souidi was het van dat.

Door dit programma wel een totaal andere kijk op Dries Mertens gekregen. Ik vond dat voorheen nogal een verwaand ventje, maar in het programma was hij één van de weinige mannen die op de reünie echt geïnteresseerd was om Sergio te helpen en bij te leren.
Ik vond ook zijn attitude in Turkije t.o.v. die vele fans echt wel OK. Al weet je natuurlijk nooit of dat is omdat de camera's draaien.
Over Dries enkel maar goede dingen gehoord tbh.
 
Sergio loopt elke dag rond met zijn zwarte kleren. Toen Tom hem wakker maakte, ja hoor, ook in zwarte kleren :D
Volgens mij heeft die een zwarte kleren fetisj.
 
Sinds iemand hier de nadruk heeft gelegd op Sergio zijn voice-overs kan ik het programma niet meer serieus nemen :laugh:. Op zich is het entertainende televisie en de setting en het eten is leuk, maar die feelgood-maatje-vriendje-knuffel-bestemomentvanmijnleven-vibe van Sergio wordt snel wel vervelend. Het komt niet echt over als hij dat bij elk moment bij elke persoon doet. En zijn planning komt ook fake over met die beelden waarin hij gewoon vergeet wie ze gaan zien of wat ze gaan doen. Ik weet dat dat tv is, maar toch :D Illusie snel doorprikt.
 
Leuke aflevering al hadden we al dat "speciale" eten uit Ijsland al eens zien passeren in Reizen Waes dacht ik?
Elke keer dat ze IJsland introduceren komt die delicatesse boven drijven, dus het is wat sterotiep, beetje zoals ze surströmming in Zweden altijd boven halen (in een andere aflevering met Sergio en ook bij Camping Coppens).
 
Prachtige natuur in IJsland lijkt me, maar ik heb dus echt 0 ambitie om ooit naar daar te reizen :)
 
Prachtige natuur daar, maar echt onleefbaar in zo'n klimaat. 4u licht per dag in de winter, culinair is het niet bepaald Italië en verschrikkelijk duur.
 
Die voice over man, hilarisch.
Wel heel druk gemonteerd allemaal, kan aan de oudere man in mij liggen.

Kan er wel van genieten maar verwacht er tegelijk ook meer van. Nu is het meer een onderonsje
 
Ga toch blij zijn dat dit programma voorbij is ergens.. Je zou denken dat hij bv met 1 persoon of 2 een goede band heeft, maar met iedereen is het wel: "ooh copain! Ik heb echt een goede vriend erbij". Ooh dit ooh zo.. Komt beetje allemaal zo geforceerd over..
 
Net de laatste aflevering met Dina gezien en hoewel er dit seizoen leuke bvs bijzaten, ik ook genoten heb van de locaties, stoorde me het ook wel dat Sergio in iedereen een beste vriend(in) zag. Zelf bij de lokale bevolking ne knuffel omdat hij daar iets heeft mogen proeven.

Zo wilt hij precies als een heel hartelijk persoon overkomen op tv, terwijl je toch ook hier en daar hoort dat hij in de keuken echt een bullebak is tegen zn personeel.

Dit seizoen vond ik het voedsel ook iets meer een bijzaak en was het meer gericht op de bvs.
 
Net de laatste aflevering met Dina gezien en hoewel er dit seizoen leuke bvs bijzaten, ik ook genoten heb van de locaties, stoorde me het ook wel dat Sergio in iedereen een beste vriend(in) zag. Zelf bij de lokale bevolking ne knuffel omdat hij daar iets heeft mogen proeven.

Zo wilt hij precies als een heel hartelijk persoon overkomen op tv, terwijl je toch ook hier en daar hoort dat hij in de keuken echt een bullebak is tegen zn personeel.

Dit seizoen vond ik het voedsel ook iets meer een bijzaak en was het meer gericht op de bvs.
Tegen Dina: "ben je niet bang dat ze een nieuwe frisheid zouden aanpakken?"
Dina: "Frisheid? pardon?!"
Sergio direct verbeteren wat hij bedoelde haha.
 
Terug
Bovenaan