Sergio Over De Grens

VTM Sergio Over De Grens

Nieuw seizoen is trouwens van start.
Moet zeggen dat ik toch al paar keer serieus heb plat gelegen met Matteo en Tom Waes hun opmerkingen en het naspelen van Sergio zijn stemmeke.
Dit seizoen zenden ze de reünie afleveringen (zijn er blijkbaar 2) met iedereen samen blijkbaar eerst uit ipv achteraf.
 
Ja en nee natuurlijk, ge ziet mss 5 minuten in totaal van elke afl dus nog genoeg beeldmateriaal maar vond het ook raar natuurlijk.

Wel goeie deelnemers deze keer, die ik ook graag bezig zie en hoor.
 
Vond het een rare keuze om te beginnen met de reunie. Vond de reunie wel leuk vorig seizoen op het einde om alles nog eens te overlopen.

Ben wel weer benieuwd naar de rest van de afleveringen, toffe groep, enkel die Maaike Caymeyers kan ik nie zien of horen. Die Frank Lammers das toch ook gene gewone :laugh:
 
Ja, vind het ook nogal raar. Maar ik vind het ook niet zo erg om zo al enkele stukjes gezien te hebben. Dat maakt de kijker ook wel warm om zeker de volledige afleveringen te bekijken de komende weken.

Op Discovery komt er binnenkort ook een programma met Frank Lammers, waarin hij goudzoekers volgt in Australië.
 
Wie van dat programma dacht in godsnaam dat het een goed idee was met de reünie te beginnen? Hoe slecht kan je een programma indelen?
 
Leuke aflevering gisteren. Mertens als voetballer in het voetbalgekke Galatasaray continue aangeklampt en maakte ook voor iedere fan tijd vrij. Al bij al is hij nog heel down-to-earh en blijft gewoon dat jongske dat graag voetbalt. Ook Istanbul was wel een leuke plaats voor een citytrip zo te zien.
 
Leuke aflevering gisteren. Mertens als voetballer in het voetbalgekke Galatasaray continue aangeklampt en maakte ook voor iedere fan tijd vrij. Al bij al is hij nog heel down-to-earh en blijft gewoon dat jongske dat graag voetbalt. Ook Istanbul was wel een leuke plaats voor een citytrip zo te zien.
Uiteraard maakt hij tijd vrij op scherm, zo een programma (hoe leuk het ook is) is ook maar gewoon marketing voor de deelnemers. Dries is ook al 36 dus wat visibel blijven bij de Vlamingen kan geen kwaad.
 
Ik vond de fans die overal net op beleefde afstand een grappig element van de aflevering. Nu het terug de reguliere setup volgt is het programma beter. Maar ik denk dat het eten wat meer naar de achtergrond is verdwenen om de gasten meer ruimte te geven. Sergio heeft ondertussen een cursus interviewen gevolgd lijkt me want het gaat vlotter dan in seizoen 1.
 
Heeft Sergio enkel maar zwarte kledij of koopt hij dat bij de groothandel voor horeca-materiaal?
Ze lachen er in de reünie mee, dat hij inderdaad altijd maar zwarte kledij draagt en niks anders. Ook nemen ze hem beet met zijn designer zonnebril. "Sergio zijn laserbril!" Wees gerust dat T-shirtje in het zwart zal wel twee nullen hebben.
 
Zijn voice over is wel geniaal slecht, precies de Artevelde hogeschoolstudenten...
Je snapt inderdaad niet wie van de productie dacht dat het een goed idee was om dit zo te houden. Echt wel erg bij momenten maar goed, het blijft op zich wel entertainende tv.
 
Ze lachen er in de reünie mee, dat hij inderdaad altijd maar zwarte kledij draagt en niks anders. Ook nemen ze hem beet met zijn designer zonnebril. "Sergio zijn laserbril!" Wees gerust dat T-shirtje in het zwart zal wel twee nullen hebben.
3D bril werd ook gebruikt :biglaugh:
 
Je snapt inderdaad niet wie van de productie dacht dat het een goed idee was om dit zo te houden. Echt wel erg bij momenten maar goed, het blijft op zich wel entertainende tv.
Net zoals die duizelingwekkende overgangen en camerastandpunten een debiel idee zijn.

Verder wel een amusant programma.
 
Terug
Bovenaan