Sergio Over De Grens

VTM Sergio Over De Grens

Het lijkt wel altijd fun als je met Ella op reis gaat en dat levert leuke televisie op maar ik vind niet dat ze de liefde voor eten deelt zoals de andere gasten tot nu toe en dat vond ik wel jammer. En dat staat los van het feit dat ze vegetarisch is.
Nope ze deelt niet de passie voor eten zoals een Jeroen Meus of zelfs een Regi.

Maar - persoonlijk vind ik dit een grote plus - ze kan waanzinnig goed flirten :)
 
Blij om zien dat die Range Rover mét tent op dak niets waard is. Ze pronken daarmee (de verkopers) en voor wat eigenlijk? Niet echt iets waar de range rover drivers op zaten te wachten
 
Blij om zien dat die Range Rover mét tent op dak niets waard is. Ze pronken daarmee (de verkopers) en voor wat eigenlijk? Niet echt iets waar de range rover drivers op zaten te wachten
Ik stond paf toen ze daar die Intex luchtmatras in trokken...
Heeft die daktent echt geen ingebouwde matras? Zonde

Die nivellering zag er wel cool uit, maar ook niet echt nodig aangezien ze 10m terug een volledig vlak en aangelegd stuk hadden
 
Toch wel boeiende tv, als je van reizen en koken houd, niet de meest grote fan van die verfijnde gastronomische Keuken, maar het water staat toch elke keer in menne mond als die Sergio iets klaarmaakt. Ik hoop nu wel dat ze nog eens tegoei offroad gaan en alles uit de kast halen met die Defender.
 
Op zich fijne TV, al storen twee zaken mij vrij hard:

1) montage van de omgevingsbeelden: heel bombastisch/mottig/ongepast. Idem wat betreft muziekkeuze daarbij.
2) het geforceerde human interest aspect t.a.v. de gasten, al hangt dat af van gast tot gast (Ella Leyers vond ik bv. wel oké).
 
Leuke aflevering alweer, ook al was het niet ver.
Met die Wim wil ik gerust eens een avondje uitzetten op café in Brugge.
 
Leuk en gezellig programma. Maar veel dingen zijn al aan bod geweest in dat programma met Axel Daeseleire en het lijkt soms ook wel een rechtstreekse kopie van Gordon Ramsay uncharted. Sergio is wel een toffe gastheer maar de 'diepzinnige" gesprekken zijn uiteindelijk elke aflevering hetzelfde. Maar het blijft wel leuke tv om nieuwe dingen te ontdekken.
 
Ik had gelezen dat die aflevering met Wim Lybaert pas laat was opgenomen, dus denk dat het laatste maal ook na de heisa is gedraaid. Desnoods hebben ze het opnieuw gedaan zonder Borsato.
 
Ben het programma op VTM Go aan het zien en mij "smaakt" het wel. Ik had even schrik voor de Regi aflevering maar die kwam zeer sympathiek over. Ons Ella, pfff, jezus daar wil ik ook wel is voor koken.:love:
 
Nieuw seizoen is trouwens van start.
Moet zeggen dat ik toch al paar keer serieus heb plat gelegen met Matteo en Tom Waes hun opmerkingen en het naspelen van Sergio zijn stemmeke.
 
Terug
Bovenaan