Misschien stomme vraag. Maar kan jij leven met dat ze deze job zou blijven doen indien je met haar een relatie aangaat?
Ze kan dan wel zeggen dat ze geen gevoelens krijgt voor klanten maar eens je een relatie aangaat met haar bewijst ze net het tegendeel.
Ik zou wel ermee kunnen leven denk ik omdat ze uiteindelijk naar u terug komt op het eind van de dag , ja het zou pikken dat ik weet dat er kerels binnen gaan maar ik zou ze te graag zien om daar over te vallen.
Nuja eigenlijk maakt dat niet meer uit, ik heb ze vannacht nog gezien en van heel de romantische kant blijft niets over.
Ik vroeg ze nog eens of ze duidelijk wist waarom ik haar mee uit vroeg als ze terug kwam van vakantie en toen ik letterlijk zei dat het is omdat ik iets voelde vanbinnen viel bij haar de frank dat het me om meer te doen is dan hele goede vrienden die op stap gaan.
Zij had in het Engels verstaan dat ik ze wel graag had maar niet op de manier van dit, dunno of ik het initieel niet duidelijk genoeg had gemaakt in de week.
De uitleg die ik kreeg snap ik wel, zij is altijd kapot omdat haar slaapritme onbestaande is, stopped met werken rond 4-5, slapen en dan eigenlijk overdag nog uw dingen moeten doen en dan weer werken, vaak stuurt ze me dat ze nog ff gaat bijslapen tegen 7 dus ja is kut.
Ik werk ook wisselend tussen vroeg , middag of laat dus het was een uitdaging geweest.
Ook zei ze dat ze dit werk niet zou kunnen doen in een relatie, en daarmee nu geen relatie kan aangaan want in haar thuisland heeft ze vorig jaar een huis gekocht en dat moet afbetaald worden en andere uitleg over rekeningen dus ze heeft dit werk nodig en wilt daarom niemand momenteel omdat ze dan vind dat ze dit werk niet kan doen.
Ze wil wel nog gaan eten etc en bied me vriendschap aan omdat ze me nooit droevig zou willen zien, maar ik ben slecht in vrienden blijven met iemand waar ik altijd meer voor zal voelen, dat pikt enorm elke keer we weg gaan of als ik ze savonds zie staan.
Aan de andere kant wil ik ze ook niet volledig kwijt, ze blijft dezelfde fantastische persoon en ik kan haar niet kwalijk nemen dat ze dit werk en een relatie momenteel niet wilt combineren.
Eigenlijk is dit meer voor de mentale welzijn thread maar ik ben emotioneel blank vanbinnen op het moment.
Als iemand met bipolar depression en borderline kende ik het risico van deze afloop maar ik voel me momenteel zo leeg dat ik zelfs niet kan huilen hoewel ik weet dat het er zit , ik wil niet gaan werken straks want ik voel een opwelling in mijn ogen elke 5 min ofzo.
Ik heb geen oog geslapen maar ben ook niet moe, ik denk dat ik momenteel gewoon draai op adrenaline en overlevingsdrang.
Probleem is ook dat ze de enige is waar ik over alles mee kan praten , maarja nu is ze slapen en denk ook niet dat ik kan uitstorten hoe ik me voel bij haar want ze weet dat het door haar komt, ook al neem ik ze niet kwalijk.