Avondland
Well-known member
Dat is de great friend experience hé
Eerder de Friendzone Experience, tenzij de unieke handshake iets te maken heeft met een happy ending.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is de great friend experience hé
Happy ending included? +100 ? +200 als het in het openbaar dient te gebeuren?Godmiljaar.
Kijk, als iemand de Friend Experience wilt: Voor 375 euro per twee uur kom ik naar u thuis met nachos, dip en een Seefbierke of 4. Ik luister naar al uw gezever over vrouwen, werk, enzovoort. Ik knik regelmatig ja en ik zeg "Ja amai, wa een trut/wa ne klootzak" op tijd en stond. Dinnerdate is op uw kosten, eventueel een supplement voor een innige omhelsing bij het afscheid.
Unieke handshake is +100 euro, +200 euro als het in het openbaar dient te gebeuren.
vrienden en vriendinnen genoeg die dat gratis komen doen hoorGodmiljaar.
Kijk, als iemand de Friend Experience wilt: Voor 375 euro per twee uur kom ik naar u thuis met nachos, dip en een Seefbierke of 4. Ik luister naar al uw gezever over vrouwen, werk, enzovoort. Ik knik regelmatig ja en ik zeg "Ja amai, wa een trut/wa ne klootzak" op tijd en stond. Dinnerdate is op uw kosten, eventueel een supplement voor een innige omhelsing bij het afscheid.
Unieke handshake is +100 euro, +200 euro als het in het openbaar dient te gebeuren.
Vriendin (gewone) van me heeft zo bij een bureau gewerkt inderdaad een heel schoon kind en verstandig (master psychologie en daarna manama economie).
Alleen haar vriend (die ze nadien leerde kennen) had het wel even lastig toen ze hem vertelde wat ze uitspookte toen ze studeerde.
Ze vroeg 1000 eur voor 2h waarvan ze dacht ik netto 600 overhield. Zwart.
Maar, dus zeker geen marginaal geval die het “moest” doen, wat toch vaak de ronde doet als het over prostitutuées gaat.
Het was haar eigen keuze.
Marsu wil het acronym GFE hergebruiken en van de verwarring gebruik maken om eenzame mannen geld uit hun botten te slaan heEerder de Friendzone Experience, tenzij de unieke handshake iets te maken heeft met een happy ending.
Kijk, dat ge veel aan zo'n babbel hebt dat geloof ik graag. Maar het idee dat een sekswerker een halve (laat staan hele) psycholoog is mag wel eens in de vergeetkast geraken. Een sekswerker zal wel goed kunnen luisteren naar uw verhaal want dat is deel van het pakket (en of ge nu praat of sekst, betalen doet ge toch voor de tijd) maar als ge met serieuze issues zit moet ge echt niet denken dat dat hetzelfde is als een psycholoog en ik hoop dat sekswerkers vooral op tijd hun grenzen aangeven (in kunde maar ook in mentale ruimte) bij klanten die psychologische hulp nodig hebben en dan desnoods doorverwijzen (misschien moeten ze beginnen voorschriftjes geven, dan zijn het halve dokters!).Sexwerkers zijn ook halve of hele psychologen hé.
Een sekswerker zal u waarschijnlijk vooral zeggen wat hij/zij denkt dat je wil horen om u beter te voelen. Een pyscholoog gaat al rapper doorduwen en dingen zeggen die op korte termijn misschien niet leuk zijn maar u op de lange termijn wel vooruit helpen.Een sekswerker zal wel goed kunnen luisteren naar uw verhaal want dat is deel van het pakket (en of ge nu praat of sekst, betalen doet ge toch voor de tijd) maar als ge met serieuze issues zit moet ge echt niet denken dat dat hetzelfde is als een psycholoog
Kijk, dat ge veel aan zo'n babbel hebt dat geloof ik graag. Maar het idee dat een sekswerker een halve (laat staan hele) psycholoog is mag wel eens in de vergeetkast geraken. Een sekswerker zal wel goed kunnen luisteren naar uw verhaal want dat is deel van het pakket (en of ge nu praat of sekst, betalen doet ge toch voor de tijd) maar als ge met serieuze issues zit moet ge echt niet denken dat dat hetzelfde is als een psycholoog en ik hoop dat sekswerkers vooral op tijd hun grenzen aangeven (in kunde maar ook in mentale ruimte) bij klanten die psychologische hulp nodig hebben en dan desnoods doorverwijzen (misschien moeten ze beginnen voorschriftjes geven, dan zijn het halve dokters!).
Ethisch niet te verantwoorden evenwel. Bij therapie komen vaak veel verwarrende gevoelens te pas. Daar wilt ge heus geen "losse seks" bijsmijtenPsycholoog met benefits, een gat in de markt.
het geval wil nu wel dat ik 2 sexwerkers ken die psychologie studeren. en wat ik bedoel met een sekswerker is een halve psycholoog : voor heel veel mannen is dit de enige plaats waar ze bepaalde dingen kunnen vertellen en eens hun hart kunnen luchten.Kijk, dat ge veel aan zo'n babbel hebt dat geloof ik graag. Maar het idee dat een sekswerker een halve (laat staan hele) psycholoog is mag wel eens in de vergeetkast geraken. Een sekswerker zal wel goed kunnen luisteren naar uw verhaal want dat is deel van het pakket (en of ge nu praat of sekst, betalen doet ge toch voor de tijd) maar als ge met serieuze issues zit moet ge echt niet denken dat dat hetzelfde is als een psycholoog en ik hoop dat sekswerkers vooral op tijd hun grenzen aangeven (in kunde maar ook in mentale ruimte) bij klanten die psychologische hulp nodig hebben en dan desnoods doorverwijzen (misschien moeten ze beginnen voorschriftjes geven, dan zijn het halve dokters!).
Ethisch niet te verantwoorden evenwel. Bij therapie komen vaak veel verwarrende gevoelens te pas. Daar wilt ge heus geen "losse seks" bijsmijten
De gfe dusNee, daar heb je gelijk in (al was dat ook niet ernstig bedoeld). FWB is al een fragiel vehikel, maar psychologische bijstand verlenen met benefits is geen goed recept voor een mentaal evenwicht. Maar ik denk dat @StBernardus eerder doelt op het feit dat het gewoon eens deugd kan doen om zowel te genieten van een goede vrijpartij als een goede babbel ervoor en erna. Dat geeft een mentale boost dat wellicht groter is dan seks met een sekswerker die je eerder mechanisch "afwerkt" en die na een half uur terug buiten staat.
. Geen ervaring met sekswerkers, maar als de mentale babbel seks/relatie-gerelateerd is, kan ik mij inbeelden dat een sekswerker ergens de rol van psychotherapeut kan invullen (als ervaringsdeskundige).Ethisch niet te verantwoorden evenwel. Bij therapie komen vaak veel verwarrende gevoelens te pas. Daar wilt ge heus geen "losse seks" bijsmijten
Die doen toch van doktertje spelen?Tis niet omdat er eentje ook huisarts is dat ge sekswerkers als dokters moet bezien
Die doen toch van doktertje spelen?
Een sekswerker waar ge een goeie babbel mee kunt hebben, speelt die dan niet gewoon de rol van "beste vriendin" i.p.v. psycholoog? Past wel in het concept girlfriend experience.

Hier is dat dus omgekeerd ik kost mijn vrouw geld, ze laat me doen zij blij ik blij, heeft op internaat gezeten geef die €100 die heeft op eind van de week er nog €80 over terwijl ik er makkelijk €200 opmaakJa, maar dan is het ook de vraag of je dat met een zekere frequentie gaat willen herhalen. Kost wel redelijk wat, dus elke maand is niet voor iedereen haalbaar. Maar goed, een échte vriendin of vrouw kost ook geld en daar moet je wat meer moeite voor doen of je mag op de zetel slapen.![]()

Hier is dat dus omgekeerd ik kost mijn vrouw geld, ze laat me doen zij blij ik blij, heeft op internaat gezeten geef die €100 die heeft op eind van de week er nog €80 over terwijl ik er makkelijk €200 opmaak
Heb dat nooit over men hart gekregen om naar de hoeren te gaan, het gedacht alleen al dat ik in een ander zijn sop moet gaan roeren die er net voor me gepasseerd is, nee dank je ik zou mezelf vies vinden als ik dat zou doen, al snap ik wel waarom het voor vele wel een oplossing kan zijn en ik veroordeel dat ook niet maar verder dan de portemonnee aanvullen is het toch niet voor de andere partij, heel dat Gfe is toch ook maar een stuk toneel waar je van op voorrand ook nog niet eens weet als het allemaal uit eigen wil is. het blijft toch een vies wereldje met vrij veel illegale praktijken, bv minderjarigen die moeten adverteren.