Sekswerkers

@glashelder

Staat misschien hier al ergens beschreven, maar hoe vaak gebeurt het dat je klaarkomt bij een klant?
Aan wat ligt het dan dat het bij de ene lukt en bij de andere niet? Puur kwestie van techniek of moet er ook een klik of aantrekking in het spel zijn?

Is het wel eens gebeurd dat je een beginnende vorm van verliefdheid op een klant moest onderdrukken? Verliefdheid overkomt ons tenslotte en je kan je daar toch niet echt tegen wapenen me dunkt

@glashelder en @diegenen die het eens gedaan hebben en zich ervoor schamen, mag er eigenlijk gekust worden? Tenslotte moet het bij de dame in kwestie ook functioneren en mag ze er toch ook van genieten.

zou het behoorlijk vreemd zijn om met een cadeau af te komen...
Hey zeg dat eens niet 😁 Ik heb al verjaardagscadeautjes van klanten gehad!

Staat misschien hier al ergens beschreven, maar hoe vaak gebeurt het dat je klaarkomt bij een klant?
Aan wat ligt het dan dat het bij de ene lukt en bij de andere niet? Puur kwestie van techniek of moet er ook een klik of aantrekking in het spel zijn?
Vaginaal kom ik wel heel vaak klaar, maar dat is omdat ik gewoon makkelijk vaginaal klaarkom als ik bovenop zit. Clitoraal kom ik bijna nooit klaar (tenzij ik het zelf doe), maar dat ligt niet aan de klant of techniek of klik of aantrekking... Ik kom gewoon heel moeilijk clitoraal klaar.

Ik geloof dat er één klant is die het wel lukt.

Is het wel eens gebeurd dat je een beginnende vorm van verliefdheid op een klant moest onderdrukken? Verliefdheid overkomt ons tenslotte en je kan je daar toch niet echt tegen wapenen me dunkt
Nee, nog nooit. Uiteindelijk zie ik die vaste klanten ook maar één keer per maand of zo hé, voor een uur of twee. Voor de rest heb ik daar niks contact mee. Er zijn er die tussendoor eens mailen maar zo'n lange mails zijn dat nu ook weer niet. Die mensen kennen mij niet en ik ken hen niet. Er wordt wel wat gepraat en ik weet soms wat over hun werk of gezin of familie of vrienden of hobbies... Maar ik heb toch wat meer nodig voor ik verliefd word hoor.

Ik heb natuurlijk wel klanten die ik heel graag heb en waarvan ik bvb graag weet hoe het met ze gaat (of bvb mijn klant van 72, ik zou echt triest zijn als die dood gaat?), maar ik word echt niet spontaan verliefd van seks :p

@glashelder en @diegenen die het eens gedaan hebben en zich ervoor schamen, mag er eigenlijk gekust worden?
Van mij wel hoor, maar niet iedere dame wil dat.

BG'ers, spreid jullie ervaringen hier eens tentoon. Ben reeds een jaar single en het couldn't care less gehalte bereikt gezonde hoogtes.
Wat is een normale prijs, normale duur, (on)geschreven regels, cadeautje?
De kennis in het wereldje vraagt - naar eigen zeggen en de info is een jaar of 3 oud - 250 euro voor een uur en per bijkomend uur gaan de uurtarieven naar beneden. Ze heeft of had toentertijd wel niet vaak nieuwe klanten maar een vast en trouw klantenbestand dat haar meteen voor een paar uur of zelfs een hele dag boekte. Dat was dan blijkbaar een halve dag in een wellness hangen of gaan eten en dan op hotel, zo'n dingen... Volgens haar vroeg ze redelijk stevige tarieven maar deed ze ook veel moeite om te beantwoorden aan de verlangens van haar klanten.

Wat we 's op een zatte avond te weten zijn gekomen aan verzoekjes die ze had ingewilligd:

- op een hotelkamer voor een groot panoramisch raam neuken met zicht op een drukke steenweg
- trio's, daarvoor had ze een samenwerking met een collega, geen idee hoeveel dat kostte
- op restaurant gaan in specifieke kledij. Dat kon vanalles zijn: zonder slipje, jarretelles die onder het kleedje komen piepen, doorschijnende kledij, ... enfin zeer gewaagd want nogal wat klanten vonden het blijkbaar iets om met haar als een soort trofee rond te lopen
- wat flikflooien op de achterbank van een taxi
- strapon bij haar klanten gebruiken, bondage, ... zo lichte bdsm toestanden

Maar ze zei er ook bij dat het allemaal nogal meeval en spectaculairder klonk dan het was ... Ah, en kussen liet die ook toe. Die kuste eigenlijk iedereen die ze een beetje kende al op de mond. Speciaal geval, heb haar nu al een jaar of zo niet meer gehoord...

BG'ers, spreid jullie ervaringen hier eens tentoon. Ben reeds een jaar single en het couldn't care less gehalte bereikt gezonde hoogtes.
Wat is een normale prijs, normale duur, (on)geschreven regels, cadeautje?
Als het enkel voor de goesting is ben je het beste af met de ramen in Antwerpen.
Toch voor Corona, dan kreeg je 20-25 min voor 50, nu weet ik niet maar zou me vreemd lijken dat het veranderd is want als er 1 sector is die moet draaien na corona :unsure:

Voordeel als je daar loopt is ook “ what you see is what you get “ bij privé is dat nogal een gok als je op foto’s moet af gaan.
Antwerpen is niet slecht, veel oost Europese dames maar wel knap.

Privé is vaak rond de 100 voor 30 min of 150 voor 45/60 min.
High class dames is eerder 200/250 per uur en sommige doen ook enkel minimum 2 uur dan.
In Privé kan vaak wel wat meer dan achter een raam, zoals bv kussen of meer variatie aan de finish line ( laten we het zo noemen ) al hangt dat van de dame af.

Regels zijn er niet echt, gewoon je wensen meedelen en zien of dat, al dan niet tegen meerprijs, mogelijk is en voor de rest gewoon goede hygiëne en mondhygiëne.

Wow, oftewel had die een lange onthoudingsperiode of z'n ziel is nadien meegegaan. 5 keer, zelfs eigenhandig lukt dat niet...

Al kan ik me inbeelden dat als je in een relatie zit waarin sommige dingen echt niet kunnen zoals den gen zantas je die op een ander gaat zoeken.
Of gewoon: Je bent 25 jaar en je staat al 5 jaar droog omdat je erg introvert bent en de vrouwen jou niet zien staan ondanks alle moeite die je erin steekt (en daarvoor hoef je echt géén abnormale man te zijn hoor).

Dan denk ik toch ook dat je na een tijdje zegt: fuck this en je betaalt voor een kus-, seksdate en whatever .. hé. Dat moet kunnen.

Of gewoon: Je bent 25 jaar en je staat al 5 jaar droog omdat je erg introvert bent en de vrouwen jou niet zien staan ondanks alle moeite die je erin steekt (en daarvoor hoef je echt géén abnormale man te zijn hoor).

Dan denk ik toch ook dat je na een tijdje zegt: fuck this en je betaalt voor een kus-, seksdate en whatever .. hé. Dat moet kunnen.
We vergeven je zonden, Makila.

Ja, ik heb er zo genoeg ze. Mij ook goed 😁

ik kom na 1 minuut en dan niet meer
Mijn record is 30sec. Maar eerlijk? Gemiddeld genomen kom ik eigenlijk erg traag klaar, soms zelfs helemaal niet. Eigenlijk maakt dit weinig uit, zolang ie maar stijf wordt hé en je het vrouwtje kan behagen zeker?

Wow, oftewel had die een lange onthoudingsperiode of z'n ziel is nadien meegegaan. 5 keer, zelfs eigenhandig lukt dat niet...
Mijn persoonlijk record is 3x, zéér lang geleden (30+ jaar). Maar die 3de keer was zo pijnlijk dat ik mij dat nog herinner alsof dit gisteren was, mijn piemel verkrampte helemaal. :cry: Ik heb daar zo'n schrik van gepakt dat ik het nadien bij max 2x heb gehouden.

5x? Dan overlijd ik ter plekke denk ik. :frown:

Ondertussen de frequentie van de afspraakjes al opgedreven?
Ik moet mijn PM nog sturen.
Nadat ik eerst 20 valse profielen aanmaak :tongue:

---

Eigenlijk post ik hier niet of weinig in dit topic, ik heb al werk genoeg aan mijn eigen vrouw lol.
Maar ik lees wel mee. Het is wel eens interessant om ook het verhaal / mening enzovoorts .. van sekswerkers zelf te aanhoren.

Laatst bewerkt:
Ik had eens een trio (mvv) en was al klaargekomen door bj van de ene. Penetratie was er zelfs nog ni aan te pas gekomen. Good times.

I dunno, tbh vind ik seks eigenlijk overrated. Heb nog nooit gehad van waaaauw dit is het van het.
En postnutclarity slaat altijd hard toe.
Its a challenge.

Lol. Doet me denken aan die episode van southpark met butters die pimp wordt.
"Hey bitch you wanna make some fucking money"
"you know what im saying"

Terug
Bovenaan