Sekswerkers

@kay-gell ik had beter van u verwacht. Leest gij ook het artikel dat ge zelf post?
Science does very much NOT agree with you.

=> Dus sowieso het meeste is per direct al terug klaar.

En dan:

=> Dus tenzij dat "fapke de dag ervoor" van uw statement eigenlijk dit is ...
tenor.gif

... m.a.w. "een hele orgie met me, myself and I, een uur voordat ik ne facial moet geven", heeft dat ook 0 effect.

Neenee, ik ben echt teleur gesteld in u @kay-gell :sop:. Positief is wel dat ik inzicht heb gekregen in het brein van een HLN-commentator, en daar dank ik u voor :woohoo:.

Yo, nu denk ik echt dat er iets met mij scheelt en ik dus naar den dokter moet. :unsure:

Waren er jaren geleden op 9lives niet een heel aantal mensen geshockeerd over het leeftijdsverschil tussen glashelder en haar (toenmalige?) wederhelft? Want dan is deze thread wel van een heel ander caliber :laugh:
Maar heel boeiend om te lezen. Glashelder is ook meer gemotiveerd in haar job dan de gemiddelde bediende op mijn werk precies, leuk voor haar!

Waarom zouden mensen in shock moeten zijn? 🥴 Het gaat niemand gene ene drol wie der wat in zijn of haar leven doet hè dit is een forum en of je leest het of je scrollt lekker verder.
Dingen worden gedeeld en ja Glasje haar leven en de keuzes die erbij horen zijn wss niet zo gewoontjes maar zó schokkend is het nu ook weer niet.
Anno 2021 moeten we niet zo geschrokken doen om een jonge meid met een oudere man of omgekeerd.
Ik heb dingen gezien als mensen die met hun huisdier trouwen dus dan valt dit heus nog goed mee.

Glashelder haar keuze "valt mee" in vergelijking met een huisdier :wtf:

All else equal worden mannen met de leeftijd matuurder, meer kennis, beter in bed, meer levenservaring, betere gesprekspartners, etc.
Voor zover het fysieke aspect meevalt in verhouding met hoe belangrijk de partner dat vindt natuurlijk.

Iemand van 18 zou oliedom moeten zijn om de Janus van 18 te verkiezen boven die van 38.
Is dat niet heel kort door de bocht? Je kan dat ook niet kwantificeren zoals in een RPG, je "minnespel". Het is niet dat je examens kan afleggen en stats kan publiceren om te zien hoeveel levels je gestegen bent. Niet iedereen komt aan tien bedpartners, velen hebben er maar een handvol of zelfs maar één of twee. Met sekswerkers is dat natuurlijk wel heel anders en zijn de verwachtingen ook een pak hoger. Maar tussen twee geliefden zou dat au fond toch niet mogen uitmaken, die ervaring? Enige achterstand haal je toch snel in, zeker in de aanvankelijke konijnenperiode?

Verschiet ervan dat nog niemand gevraagd heeft waar we glashelder op een site kunnen spotten ?
Kunnen we je profiel op internet zien ? Ik vraag het voor een vriend hoor.

Fun fact, dat is uiteraard voor het grootste deel om de privacy te beschermen van glas, die hier zo open komt vertellen. Dat willen we bovenal vrijwaren zodat alles open kan blijven gebeuren. Ik vind het ook fijn om mee te lezen, en dat is waar een forum bij uitstek voor dient! Maar het is ook omdat pooierschap bij wet verboden is, en het promoten van die link zo gezien zou kunnen worden:

Met gevangenisstraf van een jaar tot vijf jaar en met geldboete van vijfhonderd [euro] tot vijfentwintigduizend [euro] , wordt gestraft (...) hij die, op welke manier ook, eens anders ontucht of prostitutie exploiteert.

En nog meer als glashelder niet helemaal bij zinnen is :D Dan kan Booka streamen over Zijn Leven Zoals Het Is, Achter Tralies.

Fappen is niet ideaal als ge den dag erna ne facial moet geven ofzo.
Goed om 't wa langer uit te houden maar toch teleurstellend en beschamend als er dan amper iets uitkomt. Dan moogt ge nog gezegend zijn met 3 vuisten, tis allemaal niks als er geen druk op de brandslang staat.
Beetje kort door de bocht imo. Ge zijt er u bewust van dat er ook medische zaken bestaan zoals retrograde ejaculation? Moeten die mensen zich dan schamen of minder man voelen?

Fappen is niet ideaal als ge den dag erna ne facial moet geven ofzo.
Goed om 't wa langer uit te houden maar toch teleurstellend en beschamend als er dan amper iets uitkomt. Dan moogt ge nog gezegend zijn met 3 vuisten, tis allemaal niks als er geen druk op de brandslang staat.
Dat is nu wel nog nooit voorgevallen dat ik de volgende dag een facial moet geven eigenlijk. Beetje een vreemde verplichting.

Beetje kort door de bocht imo. Ge zijt er u bewust van dat er ook medische zaken bestaan zoals retrograde ejaculation? Moeten die mensen zich dan schamen of minder man voelen?

Neemt alles niet zo serieus man :) Take a chill pill

Fun fact, dat is uiteraard voor het grootste deel om de privacy te beschermen van glas, die hier zo open komt vertellen. Dat willen we bovenal vrijwaren zodat alles open kan blijven gebeuren. Ik vind het ook fijn om mee te lezen, en dat is waar een forum bij uitstek voor dient! Maar het is ook omdat pooierschap bij wet verboden is, en het promoten van die link zo gezien zou kunnen worden:

Met gevangenisstraf van een jaar tot vijf jaar en met geldboete van vijfhonderd [euro] tot vijfentwintigduizend [euro] , wordt gestraft (...) hij die, op welke manier ook, eens anders ontucht of prostitutie exploiteert.

Helemaal correct, daarom zijn er ook geen Belgische sites die louter dat soort links delen.

Science agrees with me.
Pas op, ik ken mijn facial-technieken se. Dat gaat me beter af als kakken.
Faeces, facials. Potatoe potato. What's in a name?

Dit soort complexen vind ik altijd raar.

Als iemand sex heeft met een andere persoon, zijn dat soort dingen toch absoluut ondergeschikt? Niemand is perfect.

Als het bereik van uwe sproeier het ergste is, moet je u weinig zorgen maken?

Terug
Bovenaan