Sekswerkers

Ik zie niet hoe jouw problemen met seks of je problemen met daten je recht geven op geld voor een prostitué.

Iedereen heeft problemen jij hebt gewoon andere of ergere problemen dan de meeste.
Hartelijk dank voor uw uitermate inzichtvolle reactie die volledig is gebaseerd op de feiten en helemaal geen stroman argument uitmaakt.
Kan u mij evenwel wijzen op de plaats waar ik zou geïnsinueerd hebben dat ik "recht zou hebben op geld" of op een of andere manier geld zou gekregen hebben voor een prostitué (sic) en niet mijn eigen zuurverdiende centen daarvoor heb aangewend?

Laatst bewerkt:
Nee ik vroeg of hij zijn ook OK is met sekswerk als zijn vrouw, dochter of zus zou beslissen om dat te doen!
Derde 'alinea' was dat, hoort bij de lijn te trekken.

Eeuwenoud hoezo?

Je hebt gelijk het wordt al lang "benadrukt" omdat onze voorvaders hetzelfde als ons wisten dat het fout is. Het een goed ding noemen dat is inderdaad zeer nieuw.
Letterlijk in je eigen link :

Magaly Rodriquez, hoogleraar geschiedenis en schrijfster, vertelde in 2022 op NPO Radio 1 dat sekswerk pas een beroep werd op het moment dat de munteconomie ontstond. Dat gebeurde pas veel later: ongeveer in de zevende eeuw na Christus

De zevende eeuw na Christus is wel enkele eeuwen geleden. Verwijzingen naar het beroep in tijden van ruilhandel zijn er trouwens ook voldoende. Zelfs in het oude testament, vermoedelijk een van je favo boeken.

Meeste jobs moet je niet je benen voor open doen. De persoon die mijn artikelen bij de kassa scant wordt dat niet van verwacht hoor.

Hier verkoop je geen dienst maar je lichaam.
Semantiek gebaseerd op je eigen mening. Irrelevant wat jij vindt van het fysieke aspect.

Veel zeggen dat, ook dat het goed is en dat ze het steunen.

Denk je zelf dan niet dat het empowering is? Want van een communistisch / feministisch (onderdeel van communisme) is dat wel zo.
Irrelevant wat een of andere strekking waar jij vooral over fantaseert zou vinden van dit fenomeen over een discussie hier en nu tussen personen die geen deel zijn van die strekkingen. Ik vind het niet empowering neen, ik vind wel dat iedereen moet kunnen doen wat hij/zij willen zo lang het niemand anders deert.

Daarbij waren de Grieken of degene die merkwaardig waren zoals bijvoorbeeld Alexander de grote druk bezig met de wereld te veroveren. Ik twijfel dat hij en zijn soldaten die door de bergen van Indië zelfs s nachts in de kou wandelden daar veel tijd voor hebben gehad er waren daar ook geen vrouwen aanwezig.
Pompeii is een Romeinse stad in het huidige Italië. geen idee waar je over zit te bazelen. Wat gebeurde er met de lokale vrouwen na een geslaagde veroveringstocht? Jij denkt dat prostitutie niet bestond toen?

Ze doen alsof het normaal is en kinderen horen hier over en de naïve of die niet zo slim of dergelijk zijn beslissen hier in mee te doen.

Hoeveel Gen Z vrouwen zeggen nu ik wil "independent" zijn en ga onlyfans doen.
Wie is 'ze'? Ik ken geen mensen die kinderen aanmoedigen om sekswerker te worden? Als iemand OF wilt gaan doen, good for them he. Iedereen maakt die beslissing wetende wat de gevolgen zijn zoals bepaalde meer conventionele jobs die wegvallen etc.

Zoveel vrouwen zitten niet op OF. EN diegene die er op zitten zijn er die vroeger hadden moeten tippelen om hetzelfde kapitaal binnen te harken. ook irrelevant.

Inderdaad. Als ik een vriendin heb die zelfs zou aangeven dat ze dit mogelijk wil doen staat ze direct op straat. Geen enkele dochter of vriendin van mij zou dit ooit ook doen!
Jouw recht om niet te daten met iemand die afwijkt van jouw voorkeuren.

Of je daardoor automatisch kan vermijden dat een dochter dat zou doen, dochters van de braafste gezinnen met het meeste 'verboden' zijn vaak wel de strafste grietjes. Als we dan toch in anekdotale onzin verzinken, een vrouw met wat rebellie in zich en een vaderrelatie waar de pa controle wou hebben over haar seksualiteit. Miljaar, dé cocktail voor losbandig gedrag. Good luck.

Ik geef mijn kinderen mee wat ik vind dat correct is en ik respecteer hun beslissingen. Ga jij een dochter verbannen als ze OF gaat doen? Miljaar, uw kind de rug toekeren vanwege zoiets. :') Dan heb je pas echt gefaald als vader. Onvoorwaardelijke liefde blijft normaliter bestaan wanneer uw kinderen beslissingen nemen waar jij niet achter staat en iemand op de wereld zetten betekent ook niet dat je absolute zeggenschap over hun beslissingen hebt tot het einde der tijden.

Ik trekt aandacht op de belachelijkheid van zijn argument dat mensen maar zouden mogen doen wat ze willen en dat niemand daar wat op kan zeggen.
Wat je aanvecht is geen argument maar eerder een stelling. En het is helemaal niet belachelijk. Natuurlijk kan iedereen doen wat ze willen en natuurlijk is dat ook beperkt door, zoals vele malen gezegd, andere mensen lastigvallen. Net zoals élk recht werkt. Jouw vergelijking is gewoon écht oprecht van de pot gerukt. Want je vat de basis van een doodnormale stelling niet waardoor je al volledig voorbij de boodschap gaat. En tegen die boodschap zijn betekent dat je eigenlijk zegt dat iedereen volgens jouw ideaalbeeld moet leven.

Jawel want kinderen lezen hierover in het nieuws of horen hier over en denken dat het goed en nu acceptabel is en de naïve of anderzijds niet zo slimme bepalen hier aan mee te doen!
Ahja ik hoor elke dag in het nieuw over sekswerkers etc en Fré Braeckman sluit telkens af met "Sekswerker zijn is leuk, doe maar kinderen!"

Doodzwijgen dat iets bestaat is een zeer succesvolle techniek idd. Censuur etc, mensen aannemen voor dom en hen daarom niets meedelen is zeer slim.

Ja want dat je vrouw 50 mannen per dag neemt voor 50€ in het steegje achter de hoek is een perfect "traditionele" relatie!!!
Compleet naast de kwestie en bovendien gewoon een onrealistische fantasie van jou.

Amper een argument terug te vinden bij jou en al zeker geen enkele gronding in de realiteit.

Magaly Rodriquez, hoogleraar geschiedenis en schrijfster, vertelde in 2022 op NPO Radio 1 dat sekswerk pas een beroep werd op het moment dat de munteconomie ontstond. Dat gebeurde pas veel later: ongeveer in de zevende eeuw na Christus

De zevende eeuw na Christus is wel enkele eeuwen geleden. Verwijzingen naar het beroep in tijden van ruilhandel zijn er trouwens ook voldoende. Zelfs in het oude testament, vermoedelijk een van je favo boeken.

Deze quote alleen al is voldoende om gans dat artikel te negeren. Hoezo is de munteconomie pas ontstaan 700 jaar na het hoogtepunt van het Romeinse Rijk :crazy:

Deze quote alleen al is voldoende om gans dat artikel te negeren. Hoezo is de munteconomie pas ontstaan 700 jaar na het hoogtepunt van het Romeinse Rijk :crazy:
Het artikel is zo slecht geschreven dat je inderdaad wat oet gissen wat ze bedoelen. Want waarom zou je pas over een beroep spreken bij het ontstaan van de munteconomie? Tijdens ruilhandel waren er al tal van verwijzingen. En ze bedoelen vermoedelijk ook 700 voor Christus.

iig ik zou nooit zo een slecht en betekenisloos artikel gebruiken om ook eender wat te staven. Maar ik snap vooral niet hoe je je eigen stelling onderuit gaat halen met zo een kinderlijk artikel zélf op te werpen.

DoeMaar had ooit een hit waarin voorkwam “er zit een knop op je TV, die helpt je zo uit de puree”… hier heet die knop “ignore”.

Jij denkt dus dat mensen hun naasten met een mentale handicap verplicht naar sekswerkers sturen? En dat de vraag dus niet van die mensen zelf komt? Ok . . .
Iemand met een echte mentale handicap gaat hier toch niet en vragen? En dan nog, zo iemand kan dat niet beslissen. Het spijt me maar als je je schoenen niet kan strikken of cornflakes maken waarom denk je dan dat die persoon kan beslissen een sekswerker te zien?
Jij denkt dus dat de overheid geld geeft aan mensen die op invaliditeit staan (of zoals jij het zo eloquent verwoordt "met een been dat niet werkt") om naar sekswerkers te gaan of dat Aditi VZW sekswerkers gratis ter beschikking stelt? Ok . . .
In Nederland is dat inderdaad zo aangezien dat ook is waar we het over hebben. Mensen met een of andere beperking die staatsgeld krijgen voor dat te doen. Weet niet exact hoe het in België zit of wat je geval is maar is echt niet ongehoord.
(En jij denkt dat de correcte schrijfwijze "prostitué" is? Ok . . .)

Mannen, we zitten met een troll en niet veel meer dan dat...
Is autocorrect en normaal heb ik daar ander woord voor maar dacht dit is vriendelijker. Jij weet er duidelijk meer over maar ik ga niet met dat volk om, prostitué is blijkbaar voor mannen en prostituee voor vrouwen.

Als je op google zoekt komt prostitué als eerste voor. Dit is wat je krijgt met zoveel termen voor hetzelfde op te maken!

Laatst bewerkt:
Moraal is irrelevant, we leven in een rechtsstaat. Dus als pakweg een Onlyfans legaal is dan is dat perfect ok.
Omdat iets legaal is betekent niet dat het goed of OK is. Maar blijkbaar zie je dat wel zo. Er zijn ook veel "loopholes" in de wet waar mensen misbruik van maken betekent ook niet dat dat gewoon moet worden geaccepteerd.

Hartelijk dank voor uw uitermate inzichtvolle reactie die volledig is gebaseerd op de feiten en helemaal geen stroman argument uitmaakt.
Kan u mij evenwel wijzen op de plaats waar ik zou geïnsinueerd hebben dat ik "recht zou hebben op geld" of op een of andere manier geld zou gekregen hebben voor een prostitué (sic) en niet mijn eigen zuurverdiende centen daarvoor heb aangewend?
We hadden het over mensen met beperking die daarom dat ik het over staatsgeld had.

Toch maar triestig dat je ze gaat dwingen om straatprostituee te worden, en ze het niet eens gunt om achter de raampjes te zitten.
Waar heb je het over! Ik zou nooit zo een vrouw kiezen maar dan nog, wie gaat er nu met een **** getrouwd zijn! Welke soort van man gaat hier akkoord mee.

Laatst bewerkt:
In Nederland is dat inderdaad zo aangezien dat ook is waar we het over hebben. Mensen met een of andere beperking die staatsgeld krijgen voor dat te doen. Weet niet exact hoe het in België zit of wat je geval is maar is echt niet ongehoord.
Er zit hier niemand bezig over Nederland.

Nog een taaltip voor doorheen je posts: "nog" is met een G.

Iemand met een echte mentale handicap gaat hier toch niet en vragen? En dan noch, zo iemand kan dat niet beslissen. Het spijt me maar als je je schoenen niet kan strikken of cornflakes maken waarom denk je dan dat die persoon kan beslissen een sekswerker te zien?
Net zoals je alle sekswerkers over 1 kam scheert, scheer je nu ook alle mensen met een mentale handicap over 1 kam. Mensen met bijvoorbeeld het syndroom van Down of een zware vorm van autisme kunnen nog altijd perfect intieme verlangens hebben en die wensen ook uitdrukken. We spreken hier niet over half-comateuzen é man . . .
Nee, dat is niet waar we het over hebben. "Aditi VZW", een Belgische instelling, werd hier genoemd, met "hier" zijnde een Belgisch forum.
Over welke mensen heb jij het die "staatsgeld krijgen voor dat te doen"? Want dat is het eerste dat ik, en ik durf wedden iedereen in dit topic, ervan hoort. Misschien in Nederland, dat kan, maar dan ben je met heel je betoog hier aan het verkeerde adres.

We hadden het over mensen met beperking die daarom dat ik het over staatsgeld had.
Neen, je moet er weer niet vanonder proberen kruipen. Je had het over mij, een mens met een beperking, die nadrukkelijk zegt géén "staatsgeld" gekregen te hebben. "Ik zie niet hoe jouw problemen met seks of je problemen met daten je recht geven op geld voor een prostitué. Iedereen heeft problemen jij hebt gewoon andere of ergere problemen dan de meeste."

Waar heb je het over! Ik zou nooit zo een vrouw kiezen maar dan noch, wie gaat er nu met een **** getrouwd zijn! Welke soort van man gaat hier akkoord mee.

Je zegt toch zelf dat als ze prostituee wil zijn, je haar direct de straat op zet? Dus dan moet ze wat gaan tippelen op straat? En jij dwingt haar daartoe, dat maakt je eigenlijk wel een beetje een pimp he.

Derde 'alinea' was dat, hoort bij de lijn te trekken.

Eeuwen zijn niet zo lang als je de hele geschiedenis in tegenstelling met de geschiedenis van de mens. Daarbij waren meeste mensen toen zeer religieus en ook veel daarvan waren katholiek.

Semantiek gebaseerd op je eigen mening. Irrelevant wat jij vindt van het fysieke aspect.

Irrelevant wat een of andere strekking waar jij vooral over fantaseert zou vinden van dit fenomeen over een discussie hier en nu tussen personen die geen deel zijn van die strekkingen. Ik vind het niet empowering neen, ik vind wel dat iedereen moet kunnen doen wat hij/zij willen zo lang het niemand anders deert.
Wel het doet zeker andere mensen zeer. Mensenhandel, brainwashing, enz.. Als we doen alsof iets slechts normaal is dan gaan meer mensen dat ook doen.

Pompeii is een Romeinse stad in het huidige Italië. geen idee waar je over zit te bazelen. Wat gebeurde er met de lokale vrouwen na een geslaagde veroveringstocht? Jij denkt dat prostitutie niet bestond toen?
Ik had nog een stuk daar verwijderd.

Zelf geloof ik daar ook geen bal van en denk dat de Romeinen die dit deden van een lagere rang waren, onbelangrijk. Ze zeggen dat Caesar dat deed maar die vocht tegen de Fransen en Belgen dus waarom zou ik de wet van een vijand volgen?

Wat ze in Rome, Griekenland of Arabië deden heeft niks met ons te maken. Daarbij maakt het zeer veel uit wanneer dit plaatsvond. Voor de val van Romeinse rijk was marginaal gedrag ook zeer alledaags.
Wie is 'ze'? Ik ken geen mensen die kinderen aanmoedigen om sekswerker te worden? Als iemand OF wilt gaan doen, good for them he. Iedereen maakt die beslissing wetende wat de gevolgen zijn zoals bepaalde meer conventionele jobs die wegvallen etc.
Iedereen die doet online of in het echte leven dat dit normaal is! Ze schrijven nieuws, maken posts, doen dat met andere, proberen hun vriendinnen in de game te brengen omdat ze hun miserie willen brengen of hun pooier het even heeft gevraagd.

Jij bent 30 natuurlijk ken je niemand van deze generatie die dit heeft meegemaakt.
Zoveel vrouwen zitten niet op OF. EN diegene die er op zitten zijn er die vroeger hadden moeten tippelen om hetzelfde kapitaal binnen te harken. ook irrelevant.
Het eerste: ja dat weet ik
Tweede: tippelen? Aan de hoek staan bedoel je? Ik denk dat meeste van onlyfans ook niet persé ook op straat hebben gestaan.
Jouw recht om niet te daten met iemand die afwijkt van jouw voorkeuren.
Dank u!!!
Of je daardoor automatisch kan vermijden dat een dochter dat zou doen, dochters van de braafste gezinnen met het meeste 'verboden' zijn vaak wel de strafste grietjes. Als we dan toch in anekdotale onzin verzinken, een vrouw met wat rebellie in zich en een vaderrelatie waar de pa controle wou hebben over haar seksualiteit. Miljaar, dé cocktail voor losbandig gedrag. Good luck.
Ik sta dat gewoon niet toe punt! Geen dochter met bloed van mij zou haar ooit zo verlagen. Doet ze dat toch stop ik het gewoon met kracht als het moet!
Ik geef mijn kinderen mee wat ik vind dat correct is en ik respecteer hun beslissingen. Ga jij een dochter verbannen als ze OF gaat doen? Miljaar, uw kind de rug toekeren vanwege zoiets. :') Dan heb je pas echt gefaald als vader. Onvoorwaardelijke liefde blijft normaliter bestaan wanneer uw kinderen beslissingen nemen waar jij niet achter staat en iemand op de wereld zetten betekent ook niet dat je absolute zeggenschap over hun beslissingen hebt tot het einde der tijden.
Ja dat is precies wat ik zou doen. Dit is niet normaal en ik zou het nooit accepteren.
Wat je aanvecht is geen argument maar eerder een stelling. En het is helemaal niet belachelijk. Natuurlijk kan iedereen doen wat ze willen en natuurlijk is dat ook beperkt door, zoals vele malen gezegd, andere mensen lastigvallen. Net zoals élk recht werkt. Jouw vergelijking is gewoon écht oprecht van de pot gerukt. Want je vat de basis van een doodnormale stelling niet waardoor je al volledig voorbij de boodschap gaat. En tegen die boodschap zijn betekent dat je eigenlijk zegt dat iedereen volgens jouw ideaalbeeld moet leven.
Meeste mensen vinden dit nogsteeds niet kunnen vind je niet? Waarom is dat zo?
Ahja ik hoor elke dag in het nieuw over sekswerkers etc en Fré Braeckman sluit telkens af met "Sekswerker zijn is leuk, doe maar kinderen!"
Dat is hoe het overkomt. Ik maak zoveel geld is kijk naar mij, ik ben geen hoer trouwens maar een sekswerker en dat is echt werk hoor!
Doodzwijgen dat iets bestaat is een zeer succesvolle techniek idd. Censuur etc, mensen aannemen voor dom en hen daarom niets meedelen is zeer slim.
Ik vraag geen censuur jullie zijn degene die me vragen mijn mening aan mezelf te houden.
Compleet naast de kwestie en bovendien gewoon een onrealistische fantasie van jou.
???
Amper een argument terug te vinden bij jou en al zeker geen enkele gronding in de realiteit.
???

Terug
Bovenaan