Ik had gisterennacht nen eenzame moment, du coup heb ik besloten om een callgirl te laten langskomen. Ja mannekes sloeg dat effe tegen. Uren zat ze daar me een lang bakkes en bekeek ze mijn piet alsof ze naar het Oog van Sauron aan het staren was. Tijdens het pompen geen greintje gekreun, emotie (nochtans zijn die heupbewegingen volgens hoe het zou moeten sinds 100000 jaar dacht ik). Ik vroeg haar uiteindelijk om haar te beffen om haar wat in de mood te krijgen, ok zegt ze dan om uiteindelijk wat met haar ogen te draaien en te zuchten. Kheb mijn zakske uiteindelijk toch nog leeg kunnen maken en haar vervolgens buiten kunnen werken (ze vroeg of ze nog een koffie mocht, "euh neen pakt die 800 euro en maak dat je weg bent". Ik vroeg haar of ze zulk gedrag eveneens vertoonde bij haar andere klanten, "va te faire foutre" antwoorde ze mij dan. Weggesmeten geld en het is niet dat ik hiermee bij de Ombudsdienst terecht kan. Volgende keer toch maar een uitgebreide fapavondje organiseren, zal ik enkel maar wat geld uitgeven aan handlotion en ne paar zakdoekskes.