Sekswerkers

Nu we toch van Oostende spreken, ik heb gisteren eens geweest.
Naar het nieuwe complex niet , al weet ik het wel zijn. Maar we zullen dat volgend jaar dan wel zien als het klaar is.

Nee, wel naar het gekende Hazengras. Zondag was een mooie dag, dus ik met de fiets naar daar. Ik wou er eens een gezonde dag van maken.
Ik was er al tegen 11 uur, en ik moet zeggen: das wel een goed uur. De miekes zijn nog maar net wakker, en zijn nog niet vuil of afgepeigerd. én je hebt veel keuze: want de meeste klanten gaan zo vroeg niet denk ik. Dus ze zaten allemaal werkloos.
En tot mijn verbazing waren er echt veel. (toch zeker een 10 tal, das een verdubbeling van wat ik soms maar zie).

Nu was dit nog maar mijn 2e keer daar. Eerst efkes naar het station geweest om wat te bekomen va de fietsrit, en nadenken. Want de eerste keer was niet super positief. Maar goed, ik had reeds gepasseerd en er was wel ééntje die me kon bekoren zo op het eerste gezicht. Dus ik dacht waarom niet. Volgende week ben ik geen vrijgezel meer.

Dus langs geweest. Het was een lief meiske, sprak enkel erg gebrekkig engels, maar gelukkig was ze minder "rushed minded" als die eerste keer toen ik ging (jaren geleden bij die russisch/oekrainse). Een klein blondje met mooi lichaam en tattoo op haar borst.
Wat me wel stoorde was dat ze meteen weer die condoom er over trok, nog voor ik goed en wel in de mood aan het komen was. Bijgevolg toch het gevoel dat die niet 100 % lekker zat. Paar posities aangenomen maar dat spel bleef maar tegenwerken.
Toen was het genoeg geweest, ik stopte en deed dat ding uit en wou een nieuw aan doen. Maar ze had het zo blijkbaar niet begrepen, en ze dacht wellicht dat ik bijna ging klaarkomen, en wou op haar lichaam komen. Nu was ze zo ontzettend goed met haar handwerk, dat ik niet wou protesteren, ik dacht : zo gaat het misschien nog helemaal goed komen.

Maar met dat ik nog niet klaar was, dreef ze het tempo op, ik begon bijna sterretjes te zien. Opeens kraste ze met haar duim vingernagel in m'n eikel, en terwijl ik helemaal niet hou van pijn/kinky spelletjes, ben ik toch wel ongelofelijk hard klaar gekomen. Amai dat was toch lang geleden, ik voelde me precies een puber.

Eind goed , al goed. Maar ik ga die techniek toch niet meer laten herhalen. Lijkt me niet zo goed te zijn, straks gaan die krasjes er niet meer uit, en heb ik een eikel van een 80 jarige.
Nu kan je je enkel maar inbeelden hoe je je zou voelen als ze even in je oor krast...too soon?

Ik heb met veel plezier TRUMP zijn verhaal gelezen.

🤷🏻‍♂️
Daar gaat het niet om. Met deze aangepaste versie is niet veel meer mis, al is het op het randje. In de originele versie ging het te ver.
Misschien een beetje ter verduidelijking: reclame maken voor prostitutie is bij wet zwaar aan banden gelegd. Als wij op onze website dat op één of andere manier doen, zijn wij plots aan allerlei regels onderworpen. Dan moeten we onder andere zeker zijn dat de prostituee niet wordt uitgebuit en zo. Dat gaat niet gebeuren :) Daarnaast is het ook ter bescherming van jullie, want als je reclame maakt (of iets wat kan aanzien worden als reclame) en je krijgt daar op één of andere manier voordeel uit, maak je je schuldig aan pooierschap, tot vijf jaar celstraf (geloof ik).

Dus daarom kan het niet hier.

Verhaal mag van mij volledig weg. Het gegeven is legaal maar vanaf je het begint te normaliseren kletst het in het gezicht van mensen, al zijn ze dan 18+, die hier niet mee in contact willen komen, zelfs al zit het ergens in een forumtopic over dat onderwerp. Voor iedereen ligt die fatsoennorm of freedom of speech grens anders maar zoals gezegd, wie dit zoekt kan het elders vinden.

Verhaal mag van mij volledig weg. Het gegeven is legaal maar vanaf je het begint te normaliseren kletst het in het gezicht van mensen, al zijn ze dan 18+, die hier niet mee in contact willen komen, zelfs al zit het ergens in een forumtopic over dat onderwerp. Voor iedereen ligt die fatsoennorm of freedom of speech grens anders maar zoals gezegd, wie dit zoekt kan het elders vinden.
Maar naar die persoonlijke fatsoensnorm -noch freedom of speech- gaan we ons hier niet inrichten. Wie op het forum komt, zal zich erbij moeten neerleggen dat dat volgens de normen van dat forum zal zijn. En wie in het subforum over Relaties & Seksualiteit komt, zal zich erbij moeten neerleggen dat er gepraat wordt over allerlei facetten van seksualiteit, ook die waar hij niets mee heeft. Maar aangezien je hier 18+ hoort te zijn, denk ik dat we erop kunnen rekenen dat iedereen volwassen genoeg is om daarmee om te gaan.

Ik snap die slowchatposts niet?

Moet ik traag typen ofzo?

Trump zijn post en reacties kan toch nergens better passen dan hier?
Trump zijn post staat hier ook nog, je haalt wat dingen door elkaar. De uitleg van alle topics staat erbij. Maar dit is nog meer off-topic dan de rest, dus weer ontopic.

Toch weer iets smerigs mee gemaakt:

Ik zie een mooie massage dame buiten zitten, ik spreek haar aan, en vraag of ze me wil "behandelen".
Jaja zegt ze, ik ga binnen, en ze roept een andere vrouw van achteraan ergens, die me bij de pols grijpt en naar boven sleurt.

Maar zo was dit niet afgesproken natuurlijk, ik wou die andere. Want diegene die ze mij toewezen was mijn goesting niet.
Ik roep in paniek "i forgot my wallet at hotel room. i need to go back".

ik terug mijn schoenen aan, terwijl ze allemaal in paniek vragen " you will come back for sure ?!" . Ik zeg "jaja of course :rolleyes: "...

Daar kan ik niet tegen hé, je komt iets overeen met iemand, en opeens geven ze iets anders dan afgesproken.
Als je een auto gaat huren, moeten ze toch ook niet afkomen met een ander model dan dat je hebt gevraagd ?

Toch weer iets smerigs mee gemaakt:

Ik zie een mooie massage dame buiten zitten, ik spreek haar aan, en vraag of ze me wil "behandelen".
Jaja zegt ze, ik ga binnen, en ze roept een andere vrouw van achteraan ergens, die me bij de pols grijpt en naar boven sleurt.

Maar zo was dit niet afgesproken natuurlijk, ik wou die andere. Want diegene die ze mij toewezen was mijn goesting niet.
Ik roep in paniek "i forgot my wallet at hotel room. i need to go back".

ik terug mijn schoenen aan, terwijl ze allemaal in paniek vragen " you will come back for sure ?!" . Ik zeg "jaja of course :rolleyes: "...

Daar kan ik niet tegen hé, je komt iets overeen met iemand, en opeens geven ze iets anders dan afgesproken.
Als je een auto gaat huren, moeten ze toch ook niet afkomen met een ander model dan dat je hebt gevraagd ?
Dat model zal wel rij- en rusttijden kennen zoals in het verkeer zeker?

Dat kan ik nog begrijpen, maar dan moet zij achteraan in de keuken zitten, en niet vooraan in de etalage als een klant-lokmiddel. (vind ik)

want nu voelde het aan als scam.
Zoiets komt wel vaker voor vrees ik. De dames verdelen vaak het werk onder elkaar zodat iedereen toch iets verdient.

Terug
Bovenaan