Sekswerkers

Een erg nare ervaring achter de rug.

Eergisteren een meiske zien op de grond zitten vooraan een etablissement. Ze zat voor een laag tafeltje noodles te eten.

Ik passeerde en draaide opnieuw mn hoofd. Ik herkende haar want had ze 6 maand geleden al gehad en toen was ze super in bed.

Meteen kwam die bazin op me af. You want her? 1000 baht. Ik aarzelde geen moment.
Terwijl ik mn kleren aant uit doen was en klaar lag in bed op mn buik voor eerst massage, ging zij zich uitkleden wassen en in een handdoek wikkelen.

Na wat gefriemel begon ze me te pijpen en condoom aan te doen. Toen ging de handdoek uit en kwam ze op me zitten.
Eerst zag ik al die gigantische tepels die precies planeten waren met enorm grote kringen er rond.
Maar dan die buik. Ze had precies een basketbal ingeslikt. Ja hoor die was verdorie hoogzwanger.
En ik had dat niet gezien door dat noodle tafeltje.
En dan een soort rits achtig spoor van haar navel tot vagina. Nee ik wou zo snel mogelijk weg maar dat ging natuurlijk niet. Klaarkomen was bijna uit den boze dus heb gevraagd dat ze me handmatig afwerkte. Dat is gelukkig nog net gelukt.

Maar das toch een fout die ik geen 2 keer meer maak. Een zwangere vrouw,.je zou haast bang zijn om daar mee te seksen. Zie dat je dat ongeboren kind raakt. :help:
Ik had meteen genoeg voor de rest van de vakantie.

Toch erg dat ze hoogzwangere dames nog blijven inzetten. Of wou ze het zelf? Of zouden er viezerikken zijn die daar per se op zoek naar gaan? Wie zal het zeggen..

Wat denk je nu zelf?

Zou gij voor 3 euro pieten gaan afzuigen aant noord?

Ik snap ook niet dat andere mannen die hetzelfde doen als jij viezerikken zouden zijn ma gij niet?

Eergisteren een meiske zien op de grond zitten vooraan een etablissement. Ze zat voor een laag tafeltje noodles te eten.

Ik passeerde en draaide opnieuw mn hoofd. Ik herkende haar want had ze 6 maand geleden al gehad en toen was ze super in bed.

Meteen kwam die bazin op me af. You want her? 1000 baht. Ik aarzelde geen moment.
Terwijl ik mn kleren aant uit doen was en klaar lag in bed op mn buik voor eerst massage, ging zij zich uitkleden wassen en in een handdoek wikkelen.

Na wat gefriemel begon ze me te pijpen en condoom aan te doen. Toen ging de handdoek uit en kwam ze op me zitten.
Eerst zag ik al die gigantische tepels die precies planeten waren met enorm grote kringen er rond.
Maar dan die buik. Ze had precies een basketbal ingeslikt. Ja hoor die was verdorie hoogzwanger.
En dan een soort rits achtig spoor van haar navel tot vagina. Nee ik wou zo snel mogelijk weg maar dat ging natuurlijk niet. Klaarkomen was bijna uit den boze dus heb gevraagd dat ze me handmatig afwerkte. Dat is gelukkig nog net gelukt.

Maar das toch een fout die ik geen 2 keer meer maak. Een zwangere vrouw,.je zou haast bang zijn om daar mee te seksen. Zie dat je dat ongeboren kind raakt. :help:

Toch erg dat ze hoogzwangere dames nog blijven inzetten. Of wou ze het zelf? Of zouden er viezerikken zijn die daar per se op zoek naar gaan? Wie zal het zeggen..
Tuurlijk is daar een publiek voor. Ge weet tenminste wel dat ge ze niet meer gaat zwanger maken.

Ik snap ook niet dat andere mannen die hetzelfde doen als jij viezerikken zouden zijn ma gij niet?
je leest niet goed.

Ik was totaal niet op zoek naar een zwangere vrouw. Integendeel.

Ik vroeg me gewoon af of er venten waren die daar op zoek naar waren, of op kickten.

No need to jump on the offensive horse ....

En op uw eerste alinea reageer ik zelfs niet. Wtf eigenlijk.

je leest niet goed.

Ik was totaal niet op zoek naar een zwangere vrouw. Integendeel.

Ik vroeg me gewoon af of er venten waren die daar op zoek naar waren, of op kickten.

No need to jump on the offensive horse ....

En op uw eerste alinea reageer ik zelfs niet. Wtf eigenlijk.

Of die vrouw nu zwanger is of niet beide personen gaan naar de meisjes van plezier....

In Trumpland had je Epstein en een hele lijst die kickten op minderjarigen. Er bestaan termen als bestialiteit, necrofilie,... want ja, je hebt mensen die zover gaan. Maar een zwangere vrouw? Hola, nee, dat zou raar zijn en dat zijn viezeriken.

Wel grappig dat ge haar nog gevraagd hebt manueel het werk af te maken... Allez, als ge echt geschokt zijt, trekt ge u terug of uw broek aan en maakt ge dat ge weg zijt. Maar de andere zijn viezeriken. Speciaal, echt speciaal.

Wel grappig dat ge haar nog gevraagd hebt manueel het werk af te maken... Allez, als ge echt geschokt zijt, trekt ge u terug of uw broek aan en maakt ge dat ge weg zijt. Maar de andere zijn viezeriken. Speciaal, echt speciaal.

Dit was dus ook exact mijn idee vandaar mijn comment over de rest zijn viezeriken?

Ik vind de gedachte dat hij het ongeboren kind zou raken, anders ook vrij speciaal. Of hij heeft zo'n grote dunk van zichzelf dat hij denkt door de spieren en weefsels door te stoten, of hij is vrij onwetend. Speciaal.

Ik vind de gedachte dat hij het ongeboren kind zou raken, anders ook vrij speciaal. Of hij heeft zo'n grote dunk van zichzelf dat hij denkt door de spieren en weefsels door te stoten, of hij is vrij onwetend. Speciaal.
Ik had dan vooral op het feit van ze om te draaien en in andere posities te duwen met mijn handen. Nee ik wou gewoon die buik in elk opzicht mijden.

Wat ik ook cerieus vond was toen het naar buiten gaan die bazin op haar uurwerk keek en alles noteerde in een soort dagboek.
Je betaalt nogtans niet per minuut of uur daar.
Ik vermoed dat ze met een bonus malus systeem werken en degene die iets minder klanten krijgen die dag, wat van de algemene pot krijgen, zodat de minder mooie dames ook een forfaitair bedrag krijgen.
Straf dat er al een 8 tal regeltjes ingevuld stonden op haar blad om 12.30 uur.. voor zo n klein etablissement...

Verder ook een heel aparte massage gekregen van iemand. Erg sensueel. Met haar vingernagels krabbelen en tikkelen op mijn achterwerk en dan ging ze subtiel tussen mijn ballen en anus, die zone, gaan kriebelen... vond het wat kinky maar best leuk. Heb zelfs nie gewacht tot ze zei turn around. Gewoon zelf omgedraaid en begin er maar aan. Ja die wist wel wat ze deed . Heerlijke dame, je zo wild maken. Mondwerk was ook top notch.

Verder ook nog een lookalike van Zendaya gehad en in Ho Chi Minh voor het eerst eens de vietnamese uitgaansbuurt ontdekt. Das werkelijk de enige stad ginds waar alles kan en mag. Voor de rest erg conservatief land.
Maar nog een tik goedkoper.

Ik blik terug op een goeie editie.

1000 bath is nog een goede prijs. Er zijn zoveel vrouwen die seks hebben terwijl ze zwanger zijn.

Terug
Bovenaan