Science Fiction - 42

Amazon heeft toch gewoon de laatste 3 seizoenen gemaakt? Syfy 3 en Amazon 3. Amazon heeft toch meer gedaan dan gewoon even vlug vlug er een einde aan breien.

Wat is er dan nog wel open? De slechterik is dood en de belt wordt meer een volwaardige partner in de relatie.
 
Bijvoorbeeld die planeet waar die jongen gesurrect werd en het grotere verhaal ivm de dreiging voelbaar tijdens gate travel. Dat hadden ze misschien beter geknipt als ze die toch niet gingen afwerken. Het laatste seizoen was al maar half zo lang meer als de voorgaande en dan hadden ze dat aan deftig tempo kunnen brengen ipv het erdoor te jagen. Zeker in vergelijking met de eerste seizoenen was het toch beetje een einde in mineur imo. Alhoewel het natuurlijk wel nog altijd beter dan goed was. :tongue:
 
Laatst bewerkt:
Even goed moeten nadenken over welke jongen je het had. Ik denk dat alles met die protomolecule/gate worlds net mysterious moest blijven. Te veel weten is ook niet goed denk bv aan midichlorians in Star Wars daar zat niemand op te wachten. Dus voor mij is dat perfect afgerond ik hoef daar niet meer over te weten.

Het laatste seizoen vond ik ook wel het minste maar niet omdat het korter was dan de rest maar gewoon omdat het een echte slechterik had terwijl de eerdere seizoenen het toch allemaal mooi grijs was. Er was ook geen mysterie meer, in het prille begin had je nog die flik die op onderzoek trok dan kwam die protomolecule in beeld waar je toch iets had van wat is dat allemaal. Het laatste seizoen was veel meer recht toe recht aan hier een slechterik met onze helden er achteraan. Meer aflevering zouden dat niet echt veranderd hebben denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Moesten ze voor mij ook niet echt verklaren, ik had ze het liever zien schrappen in ruil voor meer ademruimte voor de main cast. De dood van bepaalde personages vliegt voorbij en ook de gevolgen van veranderingen die een impact hebben op het hele systeem gaat men nogal snel over. Ik had, zeker met dat laatste veel kortere seizoen, toch het gevoel dat Amazon er ook genoeg van had en het snel wou afwikkelen omdat het te veel geld kostte voor het aantal kijkers dat het trok.

Seizoen 2 en 3 blijven voor mij het hoogtepunt, daarin pakten ze veel meer de tijd om niet alleen het politiek steekspel meer uit de doeken te doen maar ook gewoon voor gesprekken tussen de karakters onderling. That space combat tho. 🤤
 
William Gibsons 'The Peripheral" is ook cancelled blijkbaar na 1 seizoen. Die serie was geen topper, maar ook niet slecht.
Eens benieuwd naar Neuromancer.
 
William Gibsons 'The Peripheral" is ook cancelled blijkbaar na 1 seizoen. Die serie was geen topper, maar ook niet slecht.
Eens benieuwd naar Neuromancer.
Het boek was een pak beter ja. Serie begon wel goed vond ik, maar ontspoorde helemaal.

Hopelijk pakken ze Neuromancer veel beter aan.
 
Eerste paar eps dacht ik ook dat we een absolute topserie hadden, maar verwaterde inderdaad stevig. Toch had ik graag een vervolg gehad... Alleen al voor meer CGM :D
 

Komt wat uit het niets voor me: Francis Ford Coppola gaat (groteske?) dystopische sci fi.
Footage te zien in het filmpje. Doet me wat aan Elysium denken.
Whut, dat is wel geen trailer van de film hé. Dat is 1 of andere mashup (ik zie daar bvb duidelijk shots van Mad Max en Blade Runner 2) + wat rare AI dingen.
Beetje raar dat het artikel droogweg dat filmke in het artikel plopt.
 
Whut, dat is wel geen trailer van de film hé. Dat is 1 of andere mashup (ik zie daar bvb duidelijk shots van Mad Max en Blade Runner 2) + wat rare AI dingen.
Beetje raar dat het artikel droogweg dat filmke in het artikel plopt.
Okay, ik dacht het ook dus na de 2nd view. Halfbakken journalistiek idd, verwacht je eerder op youtube. Hoeveel fake trailers er van Alien Romulus wel niet waren, de echte teaser geloofde ik zelf bijna nog niet de eerste keer ik deze zag. Tijd voor main trailer denk ik.
.
Wachten op Cannes in mei dus voor Megalopolis.

Meer nieuws hier, kan evengoed straight to blu ray of streaming zijn naargelang response op Cannes
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan