Auto Scheurtje in leder chauffeurszetel

Squidward

Redacteur
Het zitgedeelte van de chauffeurszetel is op een bepaald stuk precies ‘harder’ en er zit ook een scheurtje in. Nog niet doorgescheurd maar het ziet er niet veelbelovend uit. Ik hoor dat Mercedes daar ‘een kit’ voor heeft. Heeft iemand daar ervaring mee? Of hoe lossen jullie dat op? Ik zie soms dat mensen hun autozetels ook conditioneren, zou ik dat best beginnen doen? Ik ben hoegenaamd geen autokenner, ik zorg er voor maar detailing ken ik dus niks van. Het is een C180 uit 2019, mocht dat ergens meer info zijn. Heel blij met enige suggesties!
 
Hier hetzelfde probleem met een C uit 2013. Over welke kit heb je het? Ik wou dit middel proberen, aangezien ik daar in het verleden al succes mee heb gehad bij een lederen zetel van een Audi A4 en dat middel nog heb liggen, maar nog geen tijd gehad.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niks meer dan ‘Mercedes heeft daar een kit voor’, het viel pas gisterenavond op. Ik spring vandaag eens binnen bij de garage om te informeren. HG producten zijn wel fantastisch voor allerhande, ik zou die ook voor dit wel in overweging nemen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan