Scarlet: tv, internet, telefonie - Ervaringen, discussies & vragen

Serieus man, hoe kan je zo stellig zaken beweren die gewoon 100% fout zijn
Ik heb het fiberabonnement van Scarlet besteld....
Link dan ook even waar?
Als je besteld hebt moet dat toch ergens duidelijker te vinden zijn, want er zijn hier nog mensen die het fibergedoe aan het eyeballen zijn.
Of kan het momenteel enkel vanop een bestaande account besteld worden?

Thnks
 
Als er glasvezel van Proximus of Fiberklaar in je straat ligt, kan je nu ook Scarlet Loco bestellen. Dan heb je een onbeperkte fiberverbinding voor 34 euro per maand!!
Via die link kan je kijken of er fiber in jouw start beschikbaar is: https://www.scarlet.be/nl/id_intern...et-abonnementen/internet-snelheid.html#/input
Als dat zo is, en je bestelt nu Scarlet Loco, sluiten ze jou aan op fiber voor 34/maand. Een hele goede deal dus.
Scarlet Poco lukt niet. Als je nu al Scarlet Loco hebt, gaat dat alleszins niet automatisch gaan, je zal moeten bellen en administratie doorlopen.
Voor Scarlet Trio is het (vreemd genoeg) enkel nog maar VDSL, geen fiber...
Ze zetten het (voorlopig) niet als een apart product in de markt, en ook niet met een hogere prijs.
 
Daar lijkt het inderdaad op, zelfde snelheid voor VDSL als voor Fiber.
Op zich vind ik dit niet slecht, niet iedereen heeft de hoge snelheid van Fiber nodig en als ze binnenkort het koper beginnen af te sluiten eenmaal fiber uitgerold is zou het gek zijn om verplicht te worden een duur abo te moeten nemen om toch nog op internet te kunnen.
 
Ok thnks voor die info, maar die snelheden zijn voor mijn internet gebruik totaal niet voldoende.
Dit is een fiber connectie waar de dl speed de helft lager ligt dan wat ik 10 jaar geleden al had bij telenet. :eek:

Das puur persoonlijk he, ik weet ook dat niet iedereen sneller nodig heeft.
Maar bijvoorbeeld mijn geforce now applicatie alleen al gebruikt 75Mbps aan download bitrate om alles vlot te streamen...


Niemand sprak toch over 150/50?
Het artikel bevestigt dus wat ik gisteren wou delen met BG ;-)
Neen maar menig hier verwachten wellicht wel een hogere downloadsnelheid als er met gemeld word dat men overgeschakeld naar fiber :biglaugh:
Maar als de internet snelheid hetzelfde is als bij jullie huidige vdsl, en er dus eigenlijk niets veranderd voor u huidige situatie,
dan is er toch voor jullie ook niet veel om enthousiast over te zijn toch? Of mis ik hier iets?
 
Laatst bewerkt:
Mijn loco is al sinds het begin iets van een 98/35 mbps.

Het standaard vdsl profiel dus ook al adverteren ze dat waarschijnlijk bewust niet.
Ik ben benieuwd of ze voor fiber ook het standaard profiel aanbieden. 150/50.

Als ik me niet vergis krijg je bij mv 150/50 als je fiber neemt. Ook daar adverteren ze met 100/30 ofzoiets? Waarschijnlijk wil proximus zichzelf niet beconcurreren op die manier.

Dat zou wel mooi prijsje zijn.
 
Laatst bewerkt:
Mijn loco is al sinds het begin iets van een 98/35 mbps.

Het standaard vdsl profiel dus ook al adverteren ze dat waarschijnlijk bewust niet.
Ik ben benieuwd of ze voor fiber ook het standaard profiel aanbieden. 150/50.

Als ik me niet vergis krijg je bij mv 150/50 als je fiber neemt. Ook daar adverteren ze met 100/30 ofzoiets? Waarschijnlijk wil proximus zichzelf niet beconcurreren op die manier.

Dat zou wel mooi prijsje zijn.
Mijn was in het begin 9x/3x. Maar toen was het nog met 500gb limiet.
Momenteel is het 6x/3x maar met 3TB limiet.

Weet niet of dat gewoon pech is of effectief onderdeel van de strategie.
 
We gaan verhuizen, op nieuwe woonst heb ik geen cat ethernet connectie meer bij tv.
Welke opties heb ik om mijn scarlet decoder (woonkamer) draadloos te connecteren met de scarlet router (in de garage)
type decoder: v5
moet dat met de proximus wifi bridge, of kan ik zelf iets regelen (wifi ontvanger? onafh?)
 
Nog mensen een mail gekregen over een nieuwe tv box ?
Heb Scarlet sinds 2015 en altijd dezelfde v4 decoder gehad.
Zouden ze een android box opsturen of zou het nog zo een v5 compact zijn ?
Lijkt me niet meteen een verbetering als het die v5 is ?
 
V5 compact zal het worden.
V5 compact is wel cava, werkt een beetje sneller als die v4 en heeft nieuwere software.
Natuurlijk wel ook verlies van harde schijf, dus alles in de cloud.
 
Terug
Bovenaan