Saros

Weer nieuwe overlord down, ben nu wel in tweestrijd om terug te gaan naar passage of niet. Onderweg alle nightmare strands gedaan die ik tegen kwam, dus heb ongeveer 80k Lucenite nu. Niet zozeer bang om dood te gaan, maar wel dat ik story encounters mis in passage (die boom onder andere).

Ik heb vandaag voor de 2e keer het einde bereikt! Blijft een leuke game! Op naar het volgende 😆

Nog eens een nieuwe run gestart vanaf Biome 1 met het idee wat nieuwe wapens te testen. Ik heb nu een Reaping Chakram, wat is dat jongens. Da’s de Electropylon Driver van Saros, beste room clearer ooit of zo. Alt fire spammen en alles smelt weg.

Heb no hit trophy gehaald in Biome 2. Heel de area gespeeld met een shotgun, en hoewel ik er tot nu toe geen fan van was ben ik die wel meer gaan appreciëren. Enkel van die grenade launcher niet echt fan.

Laatste baas ook neer, naar het einde toe werd het wel iets te makkelijk. In totaal net iets over 11 uur gespeeld.

Maar een paar trophies meer nodig voor de platinum, dus dat nog snel doen en dan is het goed geweest. Vond Returnal persoonlijk iets beter, maar Saros zeker een dikke 8/10.

Laatste baas ook neer, naar het einde toe werd het wel iets te makkelijk. In totaal net iets over 11 uur gespeeld.

Maar een paar trophies meer nodig voor de platinum, dus dat nog snel doen en dan is het goed geweest. Vond Returnal persoonlijk iets beter, maar Saros zeker een dikke 8/10.
Amai, ik zit al boven de 20 uur ik xD

Wel nog maar 2 delen te gaan, 7 en 8.
Biome 6 vond ik wel pittig op een manier, niet de fights zelf, maar alles deed in eens belachelijk veel damage.
Je ontwijkt 90% en dan die 10% da u raakt in eens ver gans dood.

Terug
Bovenaan