Samsung S20FE 4G spiksplinternieuw met dikke korting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
9/7/2021 21:00

berenod

Well-known member
iTrader: 99% (103/104)
Algemene informatie/specificaties
Samsung S20FE 4G spiksplinternieuw met dikke korting / 350€
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
sint-katelijne-waver
Redelijk (waarschijnlijk) duur foutje gemaakt.

Deze Samsung gekocht om Android Auto in mijn wagen te kunnen gebruiken.
Was een stevige misrekening, Android Auto was helemaal niet wat ik er van hoopte.

Verhaal kan je hier lezen.

Spijtig genoeg de telefoon in solden gekocht, in de winkel (Mediamarkt Machelen), dus nougabollen geld terug, zelfs geen waardebon.

Bij deze komt hij hier in de aanbieding, zal mij een stuiver gaan gekost hebben om één dag iets te testen, best wel dom van me!

Dus:

Samsung S20FE 4G dual sim (de dual sim versie heeft de snellere en zuinigere snapdragon 865 chipset, zoals ook gebruikt in de 5G versie).
Best wel zeer goede telefoon, daar kon ik echt niets op aanmerken, zéér vloeiend 120Hz amoled scherm (beter dan men Huawei), alles leek me extreem vlot te gaan, toch voor de dag dat ik hem in gebruik had.

Eerst gedacht hem bij te houden en mijn P30Pro weg te doen, maar door het Trump fiasco waardoor die geen Android upgrades meer krijgt ligt die niet echt in de markt, en heb hem nog maar een jaartje geleden gekocht aan tegen de 700€ dus geef hem liever niet weg aan 200€. Ook wel veel betere camera in de Huawei dan de Samsung.

Bij deze:
Aankoopdatum: 3/07/2021
Factuur/kasticket aanwezig.

Normale prijs is 479€ maar hij staat in zowat alle winkels in "solden" aan 439€, wat ik er ook heb voor betaald in Mediamarkt.
Zit ook nog een flipcover van 25€ bij.
Totaal 464€

Wie er 350€ wil voor geven mag hem hebben, dat is 90€ korting op de reeds afgeprijsde prijs, en je krijgt er nog een gratis flipcover bij!
Screenprotector zit er ook op!

300 gaat op de bank, met de andere 50€ ga ik mijn stommiteit in de vergetelheid drinken :scream::scream::scream:

Eerlijk bieden mag ook, maar snij aub niet teveel in mijn drankbudget :bow:

Klik op thumbnails voor grotere versie...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan