Google Samsung Phone Samsung Galaxy S-serie thread

Ik heb mijn S21 gepreordert toen die nog moest uitkomen maar ook bij Telenet. De toen lopende promo via Samsung was geen probleem icm Telenet.
 
Ik heb mijn S21 gepreordert toen die nog moest uitkomen maar ook bij Telenet. De toen lopende promo via Samsung was geen probleem icm Telenet.
Was dat een online bestelling of in een winkel? Bij mij was het in een Telenet center en op hun kassa ticket staat dit niet heel duidelijk, misschien vandaar de weigering... Ik hoop dat ze dit nog rechtzetten :( gaat om 100eur cashback + google nest duo pack...
 
K heb een S20 en sinds gisteren is mijn internet scherm echt klein geworden.
Als ik bijv op forums ga moet ik elke keer inzoomen om het goed te kunnen lezen. Daarvoor had ik dit niet.
Ik kan wel inzoomen maar ik kan dit toch niet elke keer blijven doen..
Iemand een idee hoe ik vervelend probleem kan fixen

Zie foto (hoe m'n internet eruit zie als ik google:
 
Wat er ook is veranderd, sinds vorige week.

Ik gebruikte soms de adresbalk als zoekfunctie, om een bepaald woord te vinden in een tekst pagina.
Sinds vorige week kan ik niet meer zoeken via de adresbalk.
Als ik nu iets ingeef in de adresbalk bijv: "beyondgaming" krijg ik als enige mogelijk "zoeksugesties ".
K ga anders samsung internet eraf gooien en terug instaleren
 
Toevallig hier ook mensen die bij Telenet een S21 (of dergelijke) kochten tijdens de Black Friday acties? En zo ja, hebben jullie ook een weigering van Samsung ontvangen ivm de cashback/Google nest promo?!

De reden van weigering is "niet gekocht bij een deelnemende winkel" :oops: klik en klik
Geen idee waar ze die weigering vandaan halen...
Ik heb deze online gekocht bij Telenet, van de Google nest heb ik al een bevestiging gekregen, van de cashback nog niet.
 
Ik heb deze online gekocht bij Telenet, van de Google nest heb ik al een bevestiging gekregen, van de cashback nog niet.
Ja ik heb intussen van de Nest ook bevestiging en voor de cashback contact gehad met support. Ze gingen het proberen te regelen, blijkbaar was mijn kassa ticket niet duidelijk genoeg (hoewel er duidelijk de naam van een Telenet center op staat, maar bon). Komt dus hopelijk in orde :)
 
Is het mogelijk om een cashback te fixen voor een s22.

Vrouwlief heeft me eentje kado gedaan maar de winkel is geen deelnemend winkelpunt.
 
Ik ga een nieuwe gsm kopen, nu een iPhone 11 maar wil veranderen.
De zoon heeft ooit een Samsung S9 gehad en dat was voor mij 1 van de mooiste gsm's die ik gezien had.
Heeft Samsung nog een model die er goed op gelijktrok kan dit niet direct terug vinden.
Zo met het scherm die afgebogen is aan de zijkanten..
Nu nog een S9 kopen is geen goeie zet zeker?
 
Ik wou een S22 Ultra 512GB kopen via Proximus, hebben ze die tijd wel plots niet meer on hun gamma. Enkel nog de 128GB en 256GB versies staan op hun site
 
Ik ga een nieuwe gsm kopen, nu een iPhone 11 maar wil veranderen.
De zoon heeft ooit een Samsung S9 gehad en dat was voor mij 1 van de mooiste gsm's die ik gezien had.
Heeft Samsung nog een model die er goed op gelijktrok kan dit niet direct terug vinden.
Zo met het scherm die afgebogen is aan de zijkanten..
Nu nog een S9 kopen is geen goeie zet zeker?
Ik heb paar jaar geleden nog een Sony Ericson t10 gekocht puur uit nostalgie en omdat ik deze mooi vond.
Het is maar wat je verwacht van de gsm zeker. 🤷‍♂️
 
Voor de geïnteresseerden

Via de KBC mobile app (klanten) krijg je 30% korting op Samsung smartphones (ook andere zaken) bij aankoop bij Samsung zelf. Promo tot einde jaar.
 
Hoe zit het eigenlijk met de beschikbaarheid van de S-modellen vlak na release? Is dat net zoals bij iPhone ook vaak een ramp, of valt dat over het algemeen wel goed mee?

Via het cafetariaplan op het werk kunnen we smartphone aankopen, dus volgend jaar wou ik daar gebruik van maken om eens terug te gaan voor een highend-model, en wellicht dus de S23 die begin komend jaar voorgesteld zal worden. Enige "nadeel" is dat die dan sowieso via Coolblue besteld gaat moeten worden, geen idee dus in welke mate ik kan verwachten er al eentje te bestellen in de eerste weken na release?
 
Bij de S22 is er toch een tijdje geweest dat ze niet beschikbaar waren. Ik heb toen toch een aantal keren gehoord / gelezen dat er mensen waren die meerdere weken op hun toestel moesten wachten.
 
Terug
Bovenaan