Google Samsung Phone Samsung Galaxy S-serie thread

Valt te zien, want dat scherm staat standaard lager dan wat het aankan.


Mijn batterijduur is inderdaad niet fantastisch, maar goed genoeg voor een toestel met zon zwaar gebruik na bijna 2 jaar.
De batterij gaat 1,5 dagen mee met normaal gebruik (mobiele data, locatie, wifi en bluetooth staan continu aan).
Ik ben een vrij heavy user maar het hangt van dag tot dag af.
 
Morgen komt normaal de s21 ultra 512 gb versie toe, ben benieuwd.
Serieuze upgrade tov mijn huawei p9 lite.
 
Dbrand teardown skin gekleefd in combinatie met de Samsung clear cover.

D1Sb6df.jpg


YmdTMWJ.jpg
 
Heeft de S21 zo'n grote meerwaarde tegenover S20FE 5G?
 
Haha man, heb vandaag eens geupgrade van één of andere Samsung (ik denk A5 2017 of zoiets, A8 kan ook) naar een S21 ultra. Lol dat had ik eerder moeten doen, wat een weelde :D
 
Voor het eerst in jaren terug aan het twijfelen om van 'one plus' naar Samsung te gaan vanwege ons cafetaria plan op het werk.
Zou wss dan de S21 ultra worden ipv de one plus 9.
Volgende week komt de S21 ultra aan, gekozen voor een zwarte met 16gb ram en 512gb opslag.
De Shell is vandaag al aangekomen vanuit canada, is een flinterdun carbon exemplaar van slechts 10gram 😆

bVImbye.jpg
 
Volgende week komt de S21 ultra aan, gekozen voor een zwarte met 16gb ram en 512gb opslag.
De Shell is vandaag al aangekomen vanuit canada, is een flinterdun carbon exemplaar van slechts 10gram 😆

bVImbye.jpg
Ik was ook aan het kijken voor de Latercase voor mijn S21. Hebt ge extra importkosten of zo moeten betalen?
 
Ik had gerekend op importkosten idd, maar ging zo vlot de douane door dat ik het nadien zag dat op de verpakking 15€ stond 😁
 
K heb een s20 en zie onder opslag
-interne opslag:
Prullenbak 152 mb

-sd kaart:
Prullenbak 1.15 gb

Hoe kan ik deze leegmaken?
 
Ik heb hier een Samsung Galaxy J3 (2016) liggen. Nu blijkt dat Whatsapp sinds dit jaar niet meer op oudere toestellen kan updaten en dus verder werken. Ik denk dat ik daarom dit toestel niet meer krijg geüpdatet. De Android-versie is nochtans 5.1.1 en dus niet meer bij de verouderde 4. Kan het toch zijn dat dit toestel te oud is voor whatsapp?
 
Toevallig hier ook mensen die bij Telenet een S21 (of dergelijke) kochten tijdens de Black Friday acties? En zo ja, hebben jullie ook een weigering van Samsung ontvangen ivm de cashback/Google nest promo?!

De reden van weigering is "niet gekocht bij een deelnemende winkel" :oops: klik en klik
Geen idee waar ze die weigering vandaan halen...
 
Terug
Bovenaan