Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uiteraard want op dat moment was er zelfs nog geen sprake van een PV dus ook geen vermoeden van een misdrijf.Door het feit dat hij zoveel moeite doet om die bodycam beelden niet te laten vrijgeven is het toch vrij duidelijk dat hij nog goed genoeg weet wat hij toen gezegd heeft, en dat het niet door de beugel kon. Anders doe je zoveel moeite toch niet?
Niet per se mee akkoord. Het feit dat die agenten een onderzoek voeren is toch genoeg om te weten dat je waarschijnlijk zaken hebt gezegd die op zijn minst op het randje waren? Dan moet je nog niet helemaal weten wat je hebt gezegd, dan kan het perfect zijn dat je denkt 'oei, misschien was dat toch niet zo amicaal als dat ik dacht.'Door het feit dat hij zoveel moeite doet om die bodycam beelden niet te laten vrijgeven is het toch vrij duidelijk dat hij nog goed genoeg weet wat hij toen gezegd heeft, en dat het niet door de beugel kon. Anders doe je zoveel moeite toch niet?
Is dit echt?
Wel een klassieke fout van dit soort zaken te bespreken per sms/whatsapp/e-mail (geschreven) vind ik. Gewoon ff bellen, veel persoonlijker en discreter. Tenzij je een soort zwart-op-wit bewijs wilt voor achteraf.
Of net niet? Als ik niet zou weten op welke manier ik al dan niet over de schreef ben gegaan -want zat- zou ik toch ook liever hebben dat ik het zelf EERST weet eer iedereen het in de gazet moet lezen.Door het feit dat hij zoveel moeite doet om die bodycam beelden niet te laten vrijgeven is het toch vrij duidelijk dat hij nog goed genoeg weet wat hij toen gezegd heeft.

Ik kan me moeilijk voorstellen dat hij het ondertussen nog steeds niet weet wat hij gezegd heeft, de media hebben dan wel een publicatieverbod maar het is niet alsof het geheime informatie is.Of net niet? Als ik niet zou weten op welke manier ik al dan niet over de schreef ben gegaan -want zat- zou ik toch ook liever hebben dat ik het zelf EERST weet eer iedereen het in de gazet moet lezen.![]()
Of ook: wat hebben ze precies genoteerd in het PV? Is alles opgenomen? Hebben ze me letterlijk geciteerd? Ben ik verstaanbaar op die beelden? Ben ik herkenbaar op die beelden?Ik kan me moeilijk voorstellen dat hij het ondertussen nog steeds niet weet wat hij gezegd heeft, de media hebben dan wel een publicatieverbod maar het is niet alsof het geheime informatie is.
Volgens de peiling van vorige week hebben de klachten van de vorige maanden tegen conner geen effect gehad op de score van Vooruit.Bwa... Voor politiekers bestaat er volgens mij toch echt wel iets zoals bad publicity. Ik zie niet in hoe deze heisa hem op welke manier dan ook voordeel gaat opleveren.
Ik kan mij uiteraard vergissen maar ik zou het straf vinden.
Als nu blijkt dat hij effectief grove racistische uitlatingen heeft gedaan, kan hij wel eens wankelen. Als ook dit incident verticaal wordt geklasseerd omdat het "allemaal wel meevalt", zie ik hem dit zonder kleerscheuren overleven. Het voedt wel de antipolitiek nog meer, zijn omgang met dit incident.Volgens de peiling van vorige week hebben de klachten van de vorige maanden tegen conner geen effect gehad op de score van Vooruit.
Eerlijk ik zie Conner hier nog altijd vlot mee weg geraken. Conner kan makkelijk het “de media wil mij kapot maken!” verhaal gebruiken om stemmen te winnen.
Voor iemand die zo bezig is met zijn imago en hoe hij over komt, kan ik me inbeelden dat hij echt niet wilt dat er beelden van hem op het internet verschijnen waar hij ladderzat zit te lallen tegen politieagenten, ongeacht wat hij dan allemaal exact zei.Door het feit dat hij zoveel moeite doet om die bodycam beelden niet te laten vrijgeven is het toch vrij duidelijk dat hij nog goed genoeg weet wat hij toen gezegd heeft, en dat het niet door de beugel kon. Anders doe je zoveel moeite toch niet?
Het moeten dan wel al heel erge dingen zijn die hij had gezegd. Zijn kiezers vonden het niet erg dat hij dingen zei zoals “Als ik door Molenbeek rij, voel ik me niet in België” ik denk zelf dat dat hem juist stemmen opleverde.Als nu blijkt dat hij effectief grove racistische uitlatingen heeft gedaan, kan hij wel eens wankelen. Als ook dit incident verticaal wordt geklasseerd omdat het "allemaal wel meevalt", zie ik hem dit zonder kleerscheuren overleven. Het voedt wel de antipolitiek nog meer, zijn omgang met dit incident.
En dus daarvoor gaat hij vervolgens machtsmisbruik plegen door de korpschef te bespelen en een omstreden publicatieverbod gaan afdwingen voor de pers, zo blijkt.Voor iemand die zo bezig is met zijn imago en hoe hij over komt, kan ik me inbeelden dat hij echt niet wilt dat er beelden van hem op het internet verschijnen waar hij ladderzat zit te lallen tegen politieagenten, ongeacht wat hij dan allemaal exact zei.
Mooi voorbeeld van machtsmisbruik.
Ik daag elke 'gewone' burger uit in een gelijkaardig incident om in contact te treden met burgemeester of korpschef en dusdanige berichten te versturen, laat staan hun privé gsm nummer te verkrijgen (naam en mailadres kan je meestal wel online terugvinden).
Dit is toch iets anders dan gewoon even polsen naar zijn dossier of excuses aanbieden aan het korps, wat je zou verwachten.
Die korpschef mag ook z'n ontslag indienen als die echt via sms gezegd heeft dat er geen pv zou komen. Die wou wat later een gouden parachute krijgen can de Conner zeker... Dit topic is nogmaals een bewijs dat er heel wat onzichtbare corruptie en vriendjespolitiek in dit land is...
Goh ja, ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ik vind het toch meer genuanceerd hier.
Dat maakt nu toch wel een beetje uit niet? Een rechtstreekse lijn die je krijgt van een bekend politicus is toch net iets makkelijker...Je kan als gewone burger ongetwijfeld ook contact opnemen met je lokale korpschef. Maakt niet uit of dat een privénummer is of niet. Het is pas machtsmisbruik als je subtiel of minder subtiel gaat dreigen om het te laten vallen, want anders...