Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hij is nochtans nu eventjes knecht aan het spelen.Plus Remco gaat nooit knechten, hij mag mij verbazen, maar ik acht de kans quasi nihil.

Dat is id nog totaal iets anders. Die kans acht ik ook klein.Lipo gaf achteraf zelf ook eerlijk toe dat Remco echt goed was vandaag. Achteraf bezien had hij misschien beter werk verricht voor Remco ipv nu omgekeerd, want die laatste leek mij vandaag (in tegenstelling tot gisteren) sterker dan Lipo. Maar achteraf praten is natuurlijk gemakkelijk. Als als als ..Remco opmerkelijk beter dan gisteren toch. Na al dat kopwerk de schade toch nog goed kunnen beperken, niet supersteil die laatste wat wel helpt maar toch.
Zal puur afhangen wie de betere man is.
En voorlopig heeft Remco nog altijd dat streepje voor.
Er spelen meer factoren mee dan deze rit, zeker met de voorgeschiedenis in acht genomen.
Plus Remco gaat nooit knechten, hij mag mij verbazen, maar ik acht de kans quasi nihil.
NIets ideaal ,maar niet onmogelijk (zie pidcock, niet slecht bezig tot zijn valpartij).
Dat moet niet GW zijn E3 mag ook
En nogmaals ik zeg niet dat hij de koersen gaat domineren, en het gaat wel eens achter de feiten aanlopen , maar remco gaat zeker het koersverloop beïnvloeden dat wel.
Als Per Strand en Dewulf top 5 kunnen rijden moet Remco dat imo ook zeker kunnen.
Dit is Evenepoel natuurlijk niet. Evenepoel knecht nooit en kan ook niet dalen.
Deze kloon daalt zo goed dat Vingegaard zich voorbij Lipowitz wurmt om in zijn wiel te kruipen.
Onafhankelijk wat er vandaag gebeurd is, ik zie geen van beide knechten in de TdF, tenzij uit vrije wil ofzo.
Hij was nu ook niet de favoriet in een sprint tegen Godon die normaal iets sneller is.Weer niet

Hij was nu ook niet de favoriet in een sprint tegen Godon die normaal iets sneller is.
Maar mmm Gilmore die wint ? Gilmore wie? Allé ik ken hem natuurlijk wel, maar ik had hem wel niet op mijn blaadje staan.
En tsja Vingegaard. Dat is ne topper maar ook ne onaantrekkelijke wielrenner naar mijn mening. Hij zuigt chronisch wieltjes.