Rock Werchter 2025

Voorlopig programma:

13.35 - 14.05: Julia Wolf
14.10 - 15.10: While She Sleeps
15.50 - 16.50: Amyl and the Sniffers
16.50 - 17.25: Lambrini Girls
17.30 - 18.30: De La Soul OF 18.00 - 19.00: Jacob Collier (nog te luisteren)
Eetpauze
19.15 - 20.15: Fontaines D.C.
20.00 - 21.15: London Grammar
21.15 - 22.30: Deftones
23.30 - 01.00: Linkin Park

Ja, Iggy Pop wil ik ook best zien, maar afhankelijk van de plek bij Deftones misschien blijven staan daar voor LP.

Terwijl het misschien wel de beste avond van het festival gaat worden. Zowel Raye, Yungblud en Fender zijn momenteel on top of their game.
Raye ken ik niet dus ga er mij niet over uitspreken. Maar Yungblud zijn album heeft nog niet het momentum gehaald om voor een gigantische toename te zorgen. Fender werd al aan het begin van de thread als een risico gezien. Ben ik overtuigd dat Fender het kan? Eigenlijk wel want People Watching is de ideale "begin van de zomer en genieten" plaat. Maar als je die gewoon kent van Seventeen Going Under ga je waarschijnlijk denken "waarom staat die daar".

TW Classic was erg plezant, aller Bryan Adams en Robbie Williams dan. Al was RW wel wat te veel geklets en egocentrisch. Op zich wel entertainend ( :fingerguns: ). Door het gezever toch wel paar minuutjes eerder vertrokken zodat we al op de derde bus richting Leuven zaten. Uiteindelijk hebben we ons op de Vaartkom geparkeerd en vandaar de bus heen en terug genomen.

Golden Circle was ook ideaal, we stonden erg dicht bij het podium en konden beiden heel goed zien.

Also Els van Aalst! :laugh:

TW Classic was erg plezant, aller Bryan Adams en Robbie Williams dan. Al was RW wel wat te veel geklets en egocentrisch. Op zich wel entertainend ( :fingerguns: ). Door het gezever toch wel paar minuutjes eerder vertrokken zodat we al op de derde bus richting Leuven zaten. Uiteindelijk hebben we ons op de Vaartkom geparkeerd en vandaar de bus heen en terug genomen.

Golden Circle was ook ideaal, we stonden erg dicht bij het podium en konden beiden heel goed zien.

Also Els van Aalst! :laugh:
Gearriveerd rond 15.15u.
Skunk Anansie was zoals altijd goed, Texas heeft mij aangenaam verrast en Bryan Adams was ook heel goed. Ik wist niet goed wat te verwachten van Robbie Williams maar ik vond die show echt geweldig.

TL;DR zeer hard genoten van TW Classic, we zijn een halfuurtje blijven hangen, dan doorgegaan en aan de uitgang moeten aanschuiven omdat ze daar maar de helft van de ingangen opendoen. Daarna eerste stuk heel traag wandelen, tot net voor de lichten, vanaf dan vlot door kunnen stappen naar Parking Groen 3 en eigenlijk direct van de parking kunnen rijden. Enkel hoe de doorstroom met fietsers overal op de baan en voetgangers overal op de baan aan die parking was wel wat gevaarlijk vond ik.

Er staan voor donderdag tickets te koop voor €280 / ticket

Ik dacht dat ze die woekerprijzen verboden hadden? Blijkbaar niet… ik hoop eerlijk gezegd dat die mannen niet van hun ticket vanaf geraken want dit is alweer schandalig

Er staan voor donderdag tickets te koop voor €280 / ticket

Ik dacht dat ze die woekerprijzen verboden hadden? Blijkbaar niet… ik hoop eerlijk gezegd dat die mannen niet van hun ticket vanaf geraken want dit is alweer schandalig
Je bedoelt de hospitality-tickets op ticketswap? Waar ook nog eens 2x servicekosten + transactiekosten gerekend worden?
Dit VIP-ticket was al €235 + €18.15 service fee in aankoop. Dus €253.15.
Voor de verkoper is er 5% service fee op ticketswap. Dus om €253.15 te krijgen, moet je je ticket voor €265,80 verkopen.
Voor de koper komt er op die €265.8 nog 10% bij (7% servicekosten, 3% transactiekosten) dus dan komt de totale prijs op €292.3.

Ticketswap laat toe om maximaal +20% aan te rekenen, voor al hun fees (dus de €265.8 in het voorbeeld hierboven), maar daar zitten we nog niet aan. Dit is aan aankoopprijs verkocht maar alle kosten zijn doorgerekend aan de koper.

Definitief schema:

17.30 - 18.30: De La Soul OF 18.00 - 19.00: Jacob Collier (is me eender, vind beiden maar zozo dus ook ergens eten rond dat moment)
20.00 - 21.15: London Grammar (hopelijk stuk meepikken als ik nog binnen geraak)

Hoe vaak zit de Barn vol eigenlijk? Is het realistisch om nog te denken binnen te kunnen geraken bij London Grammar na Fontaines?

Definitief schema:

17.30 - 18.30: De La Soul OF 18.00 - 19.00: Jacob Collier (is me eender, vind beiden maar zozo dus ook ergens eten rond dat moment)
20.00 - 21.15: London Grammar (hopelijk stuk meepikken als ik nog binnen geraak)
Die eerste twee acts ken ik niet. Ik zou grotendeels hetzelfde doen, alleen misschien Sextile ipv London Grammar maar ik ken geen van beiden eigenlijk. En na Deftones direct naar Iggy Pop om erna rustig de laatste trein vanuit Leuven terug naar huis nemen.

Alleen heb ik geen ticket...

Terug
Bovenaan