PBR Streetgang
Well-known member
I know, right??What the fuck die donderdag.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I know, right??What the fuck die donderdag.
Welke dag?Weezer en Franz Ferdinand zijn ondertussen ook gelekt omdat ze stommelings een verkeerde poster gedeeld hebben via hun socials.
Zaterdag, ale Franz tochWelke dag?
Heel blij met Gracie Abrams ook. Gaan een mooie vier dagen worden.
Ik ben er zelf 34 maar kijk ook echt wel uit naar dat rijtje. Veel liever zo'n nieuwe talenten eens zien dan de zeventiende keer Pearl Jam.Ik zie veel kritiek passeren van ouder volk op die zondag, maar voor een jongere doelgroep is dat rijtje Gracie Abrams - Noah Kahan - Olivia Rodrigo echt waanzinnig sterk geboekt.
Wat raad ge mij aan voor donderdag?Donderdag 3 juli: Alessi Rose – Amyl and The Sniffers – Coheed and Cambria – Corella – De La Soul – Deftones – English Teacher – Ezra Collective – Fontaines D.C. – GLINTSAL – Iggy Pop – Jacob Collier – Julia Wolf – Lambrini Girls – Linkin Park – Mother Mother – Nia Archives – Sextile – While She Sleeps
Vet is nieuw.
Donderdag is echt een zotte dag geworden.
Als ik ook 1 mag geven: als een concert volgens u te duur is en niet uitverkoopt gewoon wachten tot de laatste dag en dan kopen op ticketswap. Vaak zijt ge niet de enige die er zo over denkt en ontstaat er een soort opbod op ticketswap waarbij mensen hun prijzen verlagen om er toch maar vanaf te geraken. En zo toch Pantera gezien aan een redelijke prijs.Sextile was één van de meest intense optredens op Pukkelpop en de frontvrouw van English Teacher is geweldig (en hun muziek ook)
Nia Archives vind ik nog wel leuke muziek. Geen idee of dat live iets is.
De la soul zou ik ook altijd meepikken als daar niks tegenover staat.
Vandaag ook getest en gemerkt in de Botanique dat 2 gewone pintjes een vijftal centiliter meer inhoud hebben dan een grote pint. Volg mij voor meer lifehacks.
I know, heb heel veel zin om te gaan.Donderdag is echt een zotte dag geworden.
Sextile is underrated. Blij om te zien dat ze touren want dat betekent waarschijnlijk meer muziek.Sextile was één van de meest intense optredens op Pukkelpop en de frontvrouw van English Teacher is geweldig (en hun muziek ook)
Nia Archives vind ik nog wel leuke muziek. Geen idee of dat live iets is.
De la soul zou ik ook altijd meepikken als daar niks tegenover staat.
Vandaag ook getest en gemerkt in de Botanique dat 2 gewone pintjes een vijftal centiliter meer inhoud hebben dan een grote pint. Volg mij voor meer lifehacks.