RPG PS5 Rise of the Ronin

game is uit na 50h
Maar ik snap nu beter wat je bedoelt met het verhaal in act 3 het gaat heen en weer en ik moet toegeven dat ik effe verward was.
Die missie nadat je princess Atsuko moet gaan redden
opeens moet je vechten tegen Saito waarvan ik effectief tegen mezelf zeg wait wrm vecht ik nu tegen u kheb u juist geholpen 😂

Act 3 was inderdaad zwak constant heen en weer wisselen tussen pro en anti shogunate. Echt weird.

Het verhaal met de blade twin vond ik dan weer wel goed, not great, not bad.

Overal vind ik de game gewoon goed.
 
Ja, dat heen en weer gedoe tussen beide partijen liep echt de spuitgaten uit verder en verder in de game. Afhankelijk van je keuzes zal dit misschien soms minder opvallend geweest zijn, maar ik heb echt vaak gehad dat dit echt zwaar botste. Als je dit aspect wat wegdenkt is het achterliggende verhaal dat ze vertellen inderdaad niet zo slecht, zowel het historische aspect als de toegevoegde persoonlijke verhaal.

Ik ben het ook meer en meer beginnen negeren of het gewoon beginnen "grappig" vinden. Heb het spel uiteindelijk 80 uur gespeeld en dat ga ik ook niet tegen men zin doen, dus dat zegt ook wel al veel. Was ook wel blij op een manier dat het er op zat, maar had ook geen spijt van het te spelen.
 
nja ik moet zeggen vanaf Act 3 heb ik wel bijna uitsluitend alleen main missions gedaan.
Moest ik echt alles gedaan hebben zat ik ook wrs aan 80h of meer
 
Terug
Bovenaan