Returnal

Returnal

Gisteren voor de eerste keer eens langer dan een half uur kunnen spelen zonder dat het spel crashte.
Ik leef op hoop!

Gisteren voor de eerste keer eens langer dan een half uur kunnen spelen zonder dat het spel crashte.
Ik leef op hoop!
Da is dan wel minder.. ook hiervoor zou een quit/continue save echt een geschenk zijn. Kan je ten minste na de crash je run verder zetten.

Pfff kan je refunden via store?

Oke ik snap het genre maar wat frustrerend is dit dat je heel die run steeds opnieuw moet doen naar de Boss.

Okee tis een uitdaging maar waarom gewoon niet de keuze geven van saven of niet.

Dit spel kost 79 euro nieuw bij vele winkels dus dan mag dit wel.
Nee refunden kan niet meer, vanaf je de download gestart hebt en gespeeld ist finito.

Is een bericht waar je ondertussen mee akkoord moet gaan als je direct start met de download

Waar is de tijd dat je nog een game mocht proberen in GM :D, denk dat het nu enkel sealed exemplaren zijn die ze liggen hebben. Tenzij ze het al used binnen hebben.
Vroeger in gent ( steendam ) naam van winkel weet ik niet meer teste ik nog mij NES games

Vandaag ne streamer aan het zien op YT was goed bezig op level 3 of wereld 3 had een goede “build” goeie boosts max health, crashed da spel volop en zijn Playstation 5 gaat vanzelf uit na 2min ofzo. Die was serieus pissed. Als da spel zo onstabiel is dan hadden ze wel checkpoints moeten voorzien want zo uw run beginnen dat niet uw schuld is is wel dikke kut en frustratie.

Eindelijk Phrike kunnen verslaan, na een 5-tal pogingen en veel runs :p
Hier nog geen enkele crash gehad, wel PS5 in stand by gezet in de 2de biome.
Hopelijk geen problemen om deze middig de run verder te zetten...

Eindelijk Phrike kunnen verslaan, na een 5-tal pogingen en veel runs :p
Hier nog geen enkele crash gehad, wel PS5 in stand by gezet in de 2de biome.
Hopelijk geen problemen om deze middig de run verder te zetten...

Maar waarom zet je de PS5 in stand by?
Nadat je Phrike hebt verslagen krijg je de Crimson Key en die blijft voor altijd in je inventory zitten.
Die poort staat ook altijd ergens in het begin dus je bent heel snel terug in de tweede wereld.

Voorlopig ook nog geen crashes gehad, maar wel dat ik de kamer niet meer kon verlaten door een glitch die alle deuren dicht hield :p

Oh en nog een tip: koop astronaut -figuurkes als ge het u kunt permitteren ,,,da zijn extra lives.

Maar waarom zet je de PS5 in stand by?
Nadat je Phrike hebt verslagen krijg je de Crimson Key en die blijft voor altijd in je inventory zitten.
Die poort staat ook altijd ergens in het begin dus je bent heel snel terug in de tweede wereld.

Voorlopig ook nog geen crashes gehad, maar wel dat ik de kamer niet meer kon verlaten door een glitch die alle deuren dicht hield :p

Oh en nog een tip: koop astronaut -figuurkes als ge het u kunt permitteren ,,,da zijn extra lives.
Omdat ik al verder in de 2de biome was en nog niet gestorven. Dus als ik de run afsluit moet ik toch opnieuw van de crash site beginnen zonder alle upgrades? Wel met shortcuts naar biome 2 waarschijnlijk.

Omdat ik al verder in de 2de biome was en nog niet gestorven. Dus als ik de run afsluit moet ik toch opnieuw van de crash site beginnen zonder alle upgrades? Wel met shortcuts naar biome 2 waarschijnlijk.
Ah zo
Ja inderdaad, alles kwijt buiten sleutels en permanente upgrades.
Maar de wapenskills gaan volgens mij wel over.

Is echt niet het slimste om te doen tbh. Beter eerst biome 1 volledig doen, je char builden en dan pas de portal nemen naar 2. Tenzij je het jezelf liever moeilijker maakt ofc..

Is echt niet het slimste om te doen tbh. Beter eerst biome 1 volledig doen, je char builden en dan pas de portal nemen naar 2. Tenzij je het jezelf liever moeilijker maakt ofc..
Hmmm,,dan pikt het wel harder als ge dood gaat :p zoveel tijd heb ikzelf ook niet

Hmmm,,dan pikt het wel harder als ge dood gaat :p zoveel tijd heb ikzelf ook niet
High risk, High reward! Normaal als het mee zit zouden je verder biomes beter moeten gaan, meer kans op goed wapen, hoger weapon prof, meer artifacts en vooral ook geld om upgrades te kopen etc etc. Maar ja sterven na 2 uur suckt harder wel...

Wat bedoel je met biome 1 volledig doen? je bedoelt alle kamers doen? want gisteren heeft het bijna 1h 45 min geduurd tegen dat ik bij Phike zat omdat ik bijna alles deed voor ik bij de baas was, ik had een +3 wapen als ik mij niet vergis ne pistool en wat mij opviel is dat ik toch wel goede damage deed bij de baas.

Wat bedoel je met biome 1 volledig doen? je bedoelt alle kamers doen? want gisteren heeft het bijna 1h 45 min geduurd tegen dat ik bij Phike zat omdat ik bijna alles deed voor ik bij de baas was, ik had een +3 wapen als ik mij niet vergis ne pistool en wat mij opviel is dat ik toch wel goede damage deed bij de baas.
Het ging er hier over dat eens je de eerste boss verslaat, je basicly instant naar biome 2 kan gaan als je sterft en die eerste boss + zo goed als alles van biome 1 kan skippen om meteen naar 2 te gaan. Iets waarvan ik zei, "Dat zou ik niet doen" want ookal moet je Biome 1 niet meer doen, of niet gans doen. Je kan wel alles exploren en je char builden, Biome 2 is wel degelijk ist straffer als 1 en als je gewoon meteen 1 skipt kan je daar soms wel vrij underpowered toekomen. Terwijl omgekeerd een goeie clear van Biome 1 en dan de portal naar 2 (boss zelf skippen) dan eerder er voor kan zorgen dat je in Biome 2 vrij overpowerd voelt, wat de rest van je run misschien exponenntieel makkelijker maakt omdat je daar ook alles kan clearen en sterker worden.

Lang verhaal kort, ik zou biome 1 niet meteen gans skippen om naar 2 te gaan en al zeker niet van 1 meteen naar 3 zonder iets te doen.

Maar daar kies je natuurlijk zelf voor.

Toch ook gekocht!
speelr zalig. De boss is wel nog ff wennen.. moeilijkste is ook dat ge niet echt kunt retrien zonder dat ge weer een half uur verder zijt 😅

Chalice dungeons, man daar heb ik echt afgezien. Bloodborne is imo echt wel een pak moeilijker dan Demon's, en Sekiro is gewoon een ander beest op zich, maar eenmaal de klik er is (parry parry parrrrrrrrry) valt het op zich nogal mee, bij mij is de klik pas bij Genichiro gekomen
En voor mij persoonlijk was Bloodborne dan weer mijlen ver gemakkelijker dan Sekiro.
Met veel gemak platinum gehaald op Bloodborne.
Zo zie je maar dat het voor iedereen anders is.
Sekiro na 2 uur terug verkocht 🙈

En voor mij persoonlijk was Bloodborne dan weer mijlen ver gemakkelijker dan Sekiro.
Met veel gemak platinum gehaald op Bloodborne.
Zo zie je maar dat het voor iedereen anders is.
Sekiro na 2 uur terug verkocht 🙈

Begrijp me niet verkeerd, ik vind Sekiro ook de moeilijkste in de reeks, ik ben bijna gestopt aan de eerste mini boss lol, maar toch verder gedaan en uit gespeeld uiteindelijk

Terug
Bovenaan