Returnal

Returnal

In principe "moet" hij dat doen maar hij zal geen zin hebben om nieuwe games open te doen :p
In Gent liet ik dat ook niemand meer doen of het staat ganse dagen vol kleine mannen
Kleine: Meneer,,, wilt gij eens de nieuwe Call of Duty installeren? Ik wil kijken of daar genoeg volk op zit om eens goe op te shrieken.
*one hour later*
Moeder van kleine: kom Joerieke,,, ge hebt lang genoeg gewacht, nu gaan we naar huis.
Kleine: *shrieeeeeeeeeek*
Verkoper GM: *innerlijke shrieeeeeeek*

Ik wil graag aan dit spel beginnen maar er zal toch een save functie in moeten komen. Ik kan geen runs van 3 uur doen zonder mijn ps uit te moeten zetten

Kleine: Meneer,,, wilt gij eens de nieuwe Call of Duty installeren? Ik wil kijken of daar genoeg volk op zit om eens goe op te shrieken.
*one hour later*
Moeder van kleine: kom Joerieke,,, ge hebt lang genoeg gewacht, nu gaan we naar huis.
Kleine: *shrieeeeeeeeeek*
Verkoper GM: *innerlijke shrieeeeeeek*
*100 kleine marokkaantjes*
Wollan menehr, hebt gij Fortnite? Mogen wij spele?

Ergens zouden ze dat moeten maken dat ge niet load kunt doen, maar inderdaad gewoon quit & 1x continue en dat de save daarna deleted word. Want het is inderdaad niet handig dat je je run moet vervolledigen.

Die 2e dome is toch pittig. Vooral die grote octopus precies :D

Ergens zouden ze dat moeten maken dat ge niet load kunt doen, maar inderdaad gewoon quit & 1x continue en dat de save daarna deleted word. Want het is inderdaad niet handig dat je je run moet vervolledigen.

Die 2e dome is toch pittig. Vooral die grote octopus precies :D
Grote octopus,,, elke vijand hier heeft een Cthulhu / hentai jasje aan zenne ;)
Maar ik denk wel dat ik weet welke,,,die met hamerkop die in twee rooie cirkels ontploffen als ze dood zijn? Best pittig ja.
Da molleke in de grond met zijn laserstaart is ook plezant als hij u in een hoekske heeft geduwd.

Nemesis verslagen! Wel geen idee wat erna gebeurd is maar was alles kwijt in een nieuw begin?

Vind het wel stom dat je proficiency altijd op een vast level gezet wordt per biome, onafhankelijk van hoeveel je dit al geleveld had. Ik zie het nut niet echt van te grinden in vorige secties (buiten artrfacren enzo verzamelen)

Nemesis verslagen! Wel geen idee wat erna gebeurd is maar was alles kwijt in een nieuw begin?

Vind het wel stom dat je proficiency altijd op een vast level gezet wordt per biome, onafhankelijk van hoeveel je dit al geleveld had. Ik zie het nut niet echt van te grinden in vorige secties (buiten artrfacren enzo verzamelen)
na nemesis gaat uw game verder, je bent nu bezig in het 2de en laatste deel van de game.
Basicly moet je terug de biomes spelen met bazen, maar normaal begin je nu met hogere profiency

Ik heb zonet de baas in de 2de biome verslaan, en de grappling hook verkregen. Woohoo! Wel nagelbijtend gevecht zeg, de zenuwen gierden door mijn lijf. Wat een machtig spel!

Was ik net een goede run bezig, al goed in de 2e dome geraakt, conditie opgebouwd, krijgt ge 1 aanval van die mega octopus op u dak, dood 😞. 1h run weg. Soms kan dat spel brutaal zijn 😅 de eerste biodome kom ik ondertussen vlotjes door (zonder de baas te doen)

Allee, na nog een run eindelijk tot de boss geraakt, had lvl9 en 2x kunnen proberen maar de finale fase is nog ff te zot 😀

nog wat oefenen

Poging 2 was succesvol 😀 had zelfs een beeldje en een regenerator, maar niet moeten gebruiken.

Ik merk wel dat ik de feeling echt te pakken krijg. Ik loop steeds makkelijker doorheen de domes

Ik ben ook net voorbij de tweede boss geraakt... om iets erna ingesloten te worden door 3 ontploffende droids. Oh well,,, ben toch weer een biome verder

Voor de 1ste keer bij de 3de boss geraakt, had hem bijna te pakken ook!
Had wel een lange run achter de rug, de 1ste 2 biome's volledig uitgeklaard.
Blijft me toch boeien dit spel!

Terug
Bovenaan