Retro gaming

heb gisteren nog wat bij gekocht om te restoreren .

gameboy pocket
gameboy color
gameboy classic
sega megadrive 1

foto
Als ik die consoles zo zie dan denk ik: “waar is de tijd gebleven?”
Met die 1st gen mega drive ben je nu wel verplicht om te bouwen aan je toren (mega cd + 32x) 😊

1600.jpg

Terminator 2 voor de Gameboy was mijn eerste spel ooit, gekregen van mijn peter destijds. Nooit heel ver geraakt, al was het maar omdat ik toen nog geen Engels kon lezen en dat dat toch wel nodig was om te weten wat je precies moest doen. Na vele maanden deed mijn moeder eens een belletje naar de hulplijn, waardoor ik dan toch uit het eerste level geraakte, maar later toch weer vastgeraakt.

Tijdje geleden dat spel eens op een website gevonden en beginnen spelen et voila, eindscherm!

Schermafbeelding-2025-07-26-202325.png

(Wat een lekkere retro art.)

Eens je weet wat te doen is het niet zo moeilijk. Met het verstrijken der jaren panikeer je bvb ook minder snel in een puzzellevel op tijd. En ja, toch ook ergens even iets opgezocht, vroeger moest je het zelf maar uitzoeken. Vrij kort ook. Ik denk dat het op een kwartiertje uit is. Heb het nu al een paar keer gespeeld, elke keer toch die nostalgische rush, maar nu ben ik er eindelijk klaar mee.

vanaf wanneer is retro :baard: ?

nu met gta 4 bezig, is toch ook al 18 jawel ACHTTIEN jaar oud :o

ziet er wel nog best oké uit, maar damn, we worden toch oud

vanaf wanneer is retro :baard: ?

nu met gta 4 bezig, is toch ook al 18 jawel ACHTTIEN jaar oud :eek:

ziet er wel nog best oké uit, maar damn, we worden toch oud

PS3 viert 20ste verjaardag binnenkort

Sonic 35 binnenkort

En nog andere zaken natuurlijk. Zelfs Witcher 3 is al meer dan 10 jaar oud

Heb hier een werkende PS1 liggen, moest iemand interesse hebben; PM

Mijn eerste console ooit, wel mooie memories.

Nijntje geen Neogeo?
Ikzelf ben in corona tijdperk ook terug beginnen kopen, wat ik als kind verkocht had.
Mijn consoles: 3x PS3 (inclusief BC) N64,Neogeo CD,PS Vita OLED, Xbox 360, GameBoy Color (housing only) Switch OLED Zelda Limited edtion + PS5 Spiderman limited editon...

Laatst bewerkt:
Nijntje geen Neogeo?
Ikzelf ben in corona tijdperk ook terug beginnen kopen, wat ik als kind verkocht had.
Mijn consoles: 3x PS3 (inclusief BC) N64,Neogeo CD,PS Vita OLED, Xbox 360, GameBoy Color (housing only)
Pfff. Neo Geo. De enige console die ik nooit heb kunnen hebben wegens veel te duur.
De natte droom voor vele retro gamers

Ik koop nog wel is 1ne met cartridges.
De cd heb ik al, die controllers zijn ook wel zalig.
Kameraden van mij hadden dit als kind.
Was wel Xtreem duur haha

Terug
Bovenaan