Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
10 jaar verplicht niet actieve reserve. Nog 2 jaar te gaanJe gaat nog steeds door de MIF moeten gaan. Je start rang is afhankelijk van je opleiding, daar verandert er ook niets.
Maar als je reeds beroepsmilitair was, ben je dan niet verplicht reservist na je afzwaaien?

In mijn lichting zaten ook ex-beroeps, die hebben ook alles opnieuw moeten doen.Voor mij ontbreken er nog wel wat zaken.
Ik ben reeds 5 jaar beroepsmilitair geweest in een gevechtseenheid, ik heb mezelf reeds geschoold naar een software ontwikkelaar.
Moet ik al deze opleidingen nog doen? Kan ik ook als onder officier of dergelijke beginnen?
Ik heb vrijdag as mijn interview (spontane sollicitatie voor reservist-officier).
Aan welke soort vragen zou ik mij normaal kunnen verwachten? Of wordt er voornamelijk gepolst naar motivatie?
Alle tips zijn welkom!
Succes Vdsn,Ik heb vrijdag as mijn interview (spontane sollicitatie voor reservist-officier).
Aan welke soort vragen zou ik mij normaal kunnen verwachten? Of wordt er voornamelijk gepolst naar motivatie?
Alle tips zijn welkom!
Zal ik doen! Ik heb gesolliciteerd voor een plaats binnen de operationele reserve- infanterie.Succes Vdsn,
Mijn sollicitatie voor reservist-officier is volgende maand, laat gerust weten welke vragen ze stelden.
Welke functie?
Bedankt voor de input!Je stelt jezelf voor, je levensloop tot nog toe en op basis van dat graven ze dieper. Belangrijk is natuurlijk om consistent te zijn en niet door de mand te vallen. Motivatie blijft natuurlijk wel dé prioriteit, want het is en blijft uiteraard een sollicitatiegesprek.
Hoe ging je gesprek? Tips? Merci.Bedankt voor de input!
Hij was geslaagd en meteen voor 2 maand op bootcamp gestuurd waardoor hij niet kan antwoorden.Hoe ging je gesprek? Tips? Merci.

Hoe ging je gesprek? Tips? Merci.
Enfin, de 'opleiding' is beperkt tot MIF (en GPO), GMO is blijkbaar optioneel. Zo wordt de opleiding natuurlijk wel heel beknopt haha 
Is dat dan voor een specifieke reservistenfunctie?Deze week gehoord dat ik mag starten aan mijn opleiding als reservist!Enfin, de 'opleiding' is beperkt tot MIF (en GPO), GMO is blijkbaar optioneel. Zo wordt de opleiding natuurlijk wel heel beknopt haha
Nog mensen hier die zich hebben ingeschreven voor MIF van augustus?![]()
Ja, gaat over een juridische functie als reservist-officier. Exacte jobomschrijving weet ik niet, ging om een spontane sollicitatie..Is dat dan voor een specifieke reservistenfunctie?
Na je MIF zal je nooit nog je wapen moeten vasthoudenJa, gaat over een juridische functie als reservist-officier. Exacte jobomschrijving weet ik niet, ging om een spontane sollicitatie..