Reiskoffers

ik zoek eigenlijk een kleine UNIVERSELE koffer, die bij quasi alle maatschappijen toegelaten is als carry on.

dus 55cm x 35cm x 20cm

(ik weet het , meestal is het 56cm x 36cm x 23cm , maar om toch zeker te zijn dat die quasi overal in mag, liefst bovenstaande maat. want als ze die in een frame proppen...)

Iemand een aanrader van goede trolley?

ik zoek eigenlijk een kleine UNIVERSELE koffer, die bij quasi alle maatschappijen toegelaten is als carry on.

dus 55cm x 35cm x 20cm

(ik weet het , meestal is het 56cm x 36cm x 23cm , maar om toch zeker te zijn dat die quasi overal in mag, liefst bovenstaande maat. want als ze die in een frame proppen...)

Iemand een aanrader van goede trolley?
Wij hebben deze (https://www.bol.com/be/nl/p/travelz...2FNnA.2_53_54.55.FeatureListItem#productTitle) en zijn daar heel tevreden over.

Ik heb al jaren een groot reiskoffer van de Bijenkorf, maar ik die maken precies geen koffers meer. Het fijne was dat die vrij licht was en toch behoorlijk groot. Omdat deze kapot is, wil ik een nieuwe aanschaffen. Zijn er ook regels qua afmetingen voor ruimbagages en heb je ook een groot koffer van dat merk @exCite ?

Terug
Bovenaan