Rammstein

Classic Artists Rammstein

Vanaf morgen The Beatles ?
Ik ben stiekem sinds zondag al Beatles aan het luisteren omdat ik Rammstein kotsmoe was. En na 2 dagen non-stop Beatles wil ik mijn mening over Rammstein aanpassen van "neutraal" naar "miss".
Het gaat hier over classics, en een Beatles is die titel echt waard. The joy van al die albums te beluisteren is echt :love:

Rammstein an sich = neutraal. Rammstein als classic ... not so much.
 
Rammstein. Dit jaar voor het eerst (toevallig) een album van beluisterd. Ik had wel eerder individuele nummers gehoord waar ik best wel fan van was. Maar het probleem dat ik heb is dat ik niet het idee heb dat ze de kwaliteit over een heel album kunnen volhouden. Maar ik heb het ook maar één keer beluisterd, en dat was Mutter. Ik heb daar maar een 3.0* aan gegeven, wat vrij weinig is, gezien het gemiddelde rond de 4.0* ligt.

Andere albums die ik nog eens moet beluisteren naast Mutter?
 
Daar mijn moeder een grote fan is en er niet ver vam is opgegroeid ken ik heel hun oeuvre van achter naar voren. Moet zeggen grote fan van het eerdere werk (Seemann, du riechst so gut etc) en kan alles wel smaken enkel wat formule geworden vind ik.
Maar live 😍 wat een beesten.

Eventjes een topic necromancen 🤭

Edit; Kid_c hun eerdere albums en werken zijn zeer goed (kan ook jeugdsentiment zijn) zeker eens beluisteren. Daarna hebben ze wel enkele singles op hun albums die het nog wel doen.
 
Ik heb het ook wel voor dit album. Na de eerste keer luisteren was ik niet overtuigd, maar ondertussen krijg ik er niet genoeg van. Voor mij zijn Zeit, Zick Zack en Angst heel goed! Maar de rest vult alles wel mooi op. Honorable mention: Dicke Titten is gewoon hilarisch met die fanfare muziek ertussen en de sappige manier waarop hij kenbaar maakt niet zo kieskeurig te zijn 🙈.
 
Na de eerste keer was ik direct verkocht. Waar ik bij het vorig album moeite had om me te binden, het duurde echt 2-3 keer tegen dat het bleef plakken, was het bij deze direct raak. Donker, hard en subtiel, just like the older days :love:


En voor zij die naar een 2022 Tour show gaan... er zijn enkele liedjes van het nieuw album verwerkt in de tracklist :)
 
Terug
Bovenaan