Radeon X850XT-PE

Gevraagde goederen
Radeon X850XT-PE
Titel zegt alles infeite. Zoek een Radeon X850XT-PE (Sapphire bij voorkeur) iemand eentje liggen?

Heb heel lang geleden de mijne wss verkocht op toen games.telenet wie weet spookt de persoon die hem kocht hier nog rond en wil hij/zij er vanaf :p

Ik veronderstel dat je een werkend exemplaar zoekt..indien niet heb ik hier nog zoiets liggen.
Geen idee wat het probleem is. Mag je gratis hebben.

Ik veronderstel dat je een werkend exemplaar zoekt..indien niet heb ik hier nog zoiets liggen.
Geen idee wat het probleem is. Mag je gratis hebben.
Wel heb al een tijdje interesse infeite in herstellen van oudere hardware. SMD componenten etc is kantje boord qua skills bij mij .. laat staan re-ball van memory chips of de gpu chip zelf maar heb zeker interesse. Oude caps vervangen en basic tests echter kan ik wel. Wil het zeker eens proberen. Ik stuur een pm.

Ik denk dat ik nog een 6800GT heb liggen. Was destijds de tegenhanger. AGP. Interesse?

Hoh heb nu ondertussen dankzij @nTFs iets om me mee bezig te houden. En er bestond van de 6800 ook een Ultra versie welke dichter tegen de X850XT-PE zat qua performance. Had het die geweest heel mss wel maar infeite niet echt interesse in een GT. Toch bedankt voor het aanbod!

Terug
Bovenaan