Bernie.be
Well-known member
Men roept hier het woord racist voor de minste zever.Beweren dat het eerste wat "men" leert "racist" is?
Dat racisme komt door het wangedrag van "nieuwelingen"? Ik denk dat dergelijke uitspreken zo de norm voor jou zijn dat je niet inziet dat die echt wel beledigend en redelijk discriminerend zijn.
Welke probleem zou dat zijn? Dat ze extreem recht zijn?
Welke probleem zou dat zijn? Dat ze allochtoon zijn?
Denk je nu echt dat die jongeren "nieuwelingen " zijn? De overgrote meerderheid daarvan is hier geboren en getogen? Of ben je zelf na x generaties nog steeds een "nieuweling" ?
Dit is idd perceptie dat sommige willen geven ja, dat je dergelijke voorbeelden van buiten kent zegt genoeg hoe men daarop hamert.
De norm blijft spijtig genoeg dat er nog veel racisme is, niet dat men zaken ten onrechte racistisch bestempeld.
Als een flik u tegenhoudt voor controle, is dat niet uit racisme
Welke problemen met allochtone jongeren?
kijk je wel eens het nieuws? Of ben je nu echt selectief blind
Het feit dat velen hier geboren zijn en nog steeds niet geïntegreerd willen zijn maakt het nog erger.
Als er morgen een crimineel in mijn straat neergeschoten wordt ga ik de politie nog bedanken.
Ik Brussel gaat men die man zijn daden nog goed praten, want we zijn allemaal racisten, en daarna de boel kapot slaan