Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, en ik heb de afbeelding van het internet moeten plukken want ik kon ook niet meteen aan het spel. En dan wat geknipt.![]()
Reykholt?
Maar als je het spel kent, ga je het wel herkennen.Fungi inderdaad! Aanradertje, nemen wij altijd mee op reis.Fungi / Morels ?
Ik heb Fungi zelf ook in m'n collectie, en is idd een 2 speler toppertje!Fungi inderdaad! Aanradertje, nemen wij altijd mee op reis.
Amai dat was snel! Ik dacht om even in de categorie 2 speler toppers te blijvenJaipur

Voor nen keer dat ik iets weet heb ik niet getwijfeld.Amai dat was snel! Ik dacht om even in de categorie 2 speler toppers te blijven![]()
Klopt!Alhambra
Letters From Whitechapel
Morels is de originele Amerikaanse versie. Fungi is de Europese versie met andere art. Alle componenten zijn daar ook kaarten, terwijl in Morels de pannen e.d. effectief pannen zijn. Ik vind de artwork voor Fungi ook veel mooier. Gameplay is 95% hetzelfde, blijkbaar is er één kaart die ietsje anders is (en die in de Morels reprints als house rule kan toegevoegd worden).Ik heb Fungi zelf ook in m'n collectie, en is idd een 2 speler toppertje!
Toen ik het wou opzoeken op BGG kwam ik tot m'n verbazing uit op Morels. Blijkbaar heeft het nu deze naam en ander artwork. Dan is onze versie toch mooier imo
Nieuwe opdracht komt er aan!
Je gaat op boswandeling en onderweg pluk je paddenstoelen en op't einde probeer je de lekkerste paddenstoelenmaaltijd te kokenNog nooit van gehoord, wat voor iets is dat?

Je gaat op boswandeling en onderweg pluk je paddenstoelen en op't einde probeer je de lekkerste paddenstoelenmaaltijd te koken![]()
Ok tis een thema gelijk een anders zekers.