Raad het bordspel

twqw2fp.jpg

Fungi inderdaad! Aanradertje, nemen wij altijd mee op reis.
Ik heb Fungi zelf ook in m'n collectie, en is idd een 2 speler toppertje!

Toen ik het wou opzoeken op BGG kwam ik tot m'n verbazing uit op Morels. Blijkbaar heeft het nu deze naam en ander artwork. Dan is onze versie toch mooier imo

Nieuwe opdracht komt er aan!

Ik heb Fungi zelf ook in m'n collectie, en is idd een 2 speler toppertje!

Toen ik het wou opzoeken op BGG kwam ik tot m'n verbazing uit op Morels. Blijkbaar heeft het nu deze naam en ander artwork. Dan is onze versie toch mooier imo

Nieuwe opdracht komt er aan!
Morels is de originele Amerikaanse versie. Fungi is de Europese versie met andere art. Alle componenten zijn daar ook kaarten, terwijl in Morels de pannen e.d. effectief pannen zijn. Ik vind de artwork voor Fungi ook veel mooier. Gameplay is 95% hetzelfde, blijkbaar is er één kaart die ietsje anders is (en die in de Morels reprints als house rule kan toegevoegd worden).

Is mij ooit aangeraden door de man van Spelgezel, en die zijn aanraders zijn er eigenlijk altijd boenk op.
Nog nooit van gehoord, wat voor iets is dat?
Je gaat op boswandeling en onderweg pluk je paddenstoelen en op't einde probeer je de lekkerste paddenstoelenmaaltijd te koken :unsure:

En amai: eerst Keltis, dan Jaipur, Alhamabra en Letters from Whitechapel. Er gaan hier weken voorbij zonder ik één spel ook maar vaag herken en plots vier op een rij!

Terug
Bovenaan