Raad de auto op basis van een detail

Ik vrees iets te gemakkelijk, maar 't is één van m'n favo karren:

dZKMmU8.jpeg

Dat is nu eentje waar ik graag mee zou willen rijden se. Dat lijkt me echt dikke fun.
Ja, in Zuid-Frankrijk om daar elke ochtend mee naar het lokale petanquetoernooi te rijden. Om u daarna terug te laten brengen omdat ge weer teveel aan de Pastis hebt gehangen.

In het kort m'n pensioen beschreven.

Ik wist niet eens dat die een gesp had daar, maar het heeft misschien bijgedragen tot het goedkope beeld wat ik in mijn hoofd had.

Ja, in Zuid-Frankrijk om daar elke ochtend mee naar het lokale petanquetoernooi te rijden. Om u daarna terug te laten brengen omdat ge weer teveel aan de Pastis hebt gehangen.

In het kort m'n pensioen beschreven.
Met een Citroën Mehari rijden in Gran Turismo 24 op de Playstation, terwijl de verpleegster mij een gemixte portie stoofvlees voedert.

Dat zal een meer realistisch beeld zijn van mijn pensioen. :unsure:

De nieuwe:
nGQebUq.jpg

Ik had gehoopt dat ie wat moeilijker ging zijn, maar ik heb het publiek hier weer onderschat.
Ik denk dat hier wel nog wat volk zit die een tijdlang dat als enige mogelijke coupé die ze ooit konden kopen gezien hebben :D
edit: voordat merken met van die hatchback-coupés begonnen komen natuurlijk.

Ik had gehoopt dat ie wat moeilijker ging zijn, maar ik heb het publiek hier weer onderschat.

Geen idee waarom exact, maar die klik en glooiende lijn vanaf het hogere deel deed me direct aan deze denken.
Mooie wagen idd!

Nieuwe:

2aB45LR.jpg

Bij deze wel specifiek zijn. :)

Nja ik zal al wat let Corvette in mijn hoofd met de eerste foto. En zonet schoot me dan die Callaway binnen. Ik denk dat ik dat op een of andere Wheeler Dealers episode heb zien passeren.

Moest er iemand tijd hebben voor een nieuwe te plaatsen, ga je gang!

Nja ik zal al wat let Corvette in mijn hoofd met de eerste foto. En zonet schoot me dan die Callaway binnen. Ik denk dat ik dat op een of andere Wheeler Dealers episode heb zien passeren.

Moest er iemand tijd hebben voor een nieuwe te plaatsen, ga je gang!

Benieuwd of iemand deze ooit gaat raden...

Terug
Bovenaan