Raad de auto op basis van een detail

1982-detomaso-pantera-gt5-wide-body-comes-with-bmw-m1-paint-scheme-140652_1.jpg
DyNaRax heeft het juist.

Mooie SUV, die nieuwe Tucson. Ik vind de nieuwe Hyundais meestal wel OK, ze maken eindelijk niet meer van die saaie "dit kan niemand lelijk vinden" designs. De nieuwe zijn meestal wat meer gewaagd, en zeker de Tucson kan ik wel smaken.

De nieuwe:
2vuTtuq.jpg

Toch raar, die associaties die we onderbewust soms leggen. Ik had wel direct Lamborghini in m'n hoofd, maar kwam er niet met de Countach en Diablo :)

Toch raar, die associaties die we onderbewust soms leggen. Ik had wel direct Lamborghini in m'n hoofd, maar kwam er niet met de Countach en Diablo :)

Hier net hetzelfde en ben dan wat andere modellen beginnen opzoeken om zo bij de Jalpa uit te komen, kende het model zelf niet eens 😳

Het is me bij mezelf al opgevallen over hoe klein de details soms zijn waarbij het opvalt. Bij die Spyker was het bvb de kromming in de motorkap (en de gok van de Alfa Romeo heeft daar geholpen, want die hebben dat ook). Dat zijn superkleine details, en toch richten die u in de goeie richting...

Terug
Bovenaan