Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is nu eentje waar ik graag mee zou willen rijden se. Dat lijkt me echt dikke fun.Ik vrees iets te gemakkelijk, maar 't is één van m'n favo karren:
![]()
Ja, in Zuid-Frankrijk om daar elke ochtend mee naar het lokale petanquetoernooi te rijden. Om u daarna terug te laten brengen omdat ge weer teveel aan de Pastis hebt gehangen.Dat is nu eentje waar ik graag mee zou willen rijden se. Dat lijkt me echt dikke fun.
Met een Citroën Mehari rijden in Gran Turismo 24 op de Playstation, terwijl de verpleegster mij een gemixte portie stoofvlees voedert.Ja, in Zuid-Frankrijk om daar elke ochtend mee naar het lokale petanquetoernooi te rijden. Om u daarna terug te laten brengen omdat ge weer teveel aan de Pastis hebt gehangen.
In het kort m'n pensioen beschreven.

Ik had gehoopt dat ie wat moeilijker ging zijn, maar ik heb het publiek hier weer onderschat.Laguna Coupé!
Ik denk dat hier wel nog wat volk zit die een tijdlang dat als enige mogelijke coupé die ze ooit konden kopen gezien hebbenIk had gehoopt dat ie wat moeilijker ging zijn, maar ik heb het publiek hier weer onderschat.

Ik had gehoopt dat ie wat moeilijker ging zijn, maar ik heb het publiek hier weer onderschat.

Dat is ofwel een heel smalle motorkap, ofwel enorme luchtinlaten (gezien de koplampen). Ik ga gokken op Celica GT-FourPic2:
![]()
Nu dacht ik het te weten, maar een Esprit heeft zo geen inlatenNee, heel smal is die motorkap niet.
Tip: fictieve schietgrage agent. Eighties timeframe.
(en een Testarossa en Daytona ook niet
)Callaway corvette?