Tis ook wel heel toevallig dat je continue "deadlines" hebt die exact uitkomen, je dus nooit overuren moet doen en je dus ook nooit 5 minuten overschot hebt tijdens de uren. Volgens mij zijn dat vooral dingen die in je hoofd zitten maar die niet waar zijn. Als je geen tijd over hebt om ff een sfeerverbeterende poll van HR aan te klikken tijdens kantooruren, dan moet ge misschien eens met uw baas spreken, lijkt me geen gezonde werksituatie. Ik denk dat uw baas zeker wil dat jij gelukkig bent op het werk en niet continue ten onder gaat aan onrealistisch deadlines.Ik kan er niet aan doen dat andere functies in mijn werk wél de tijd hebben om alle polls, "wat is je favoriete eten", "huisdier-maandag!"... mee te doen op Yammer. Ik heb die tijd niet. Ik neem aan dat mijn baas liever heeft dat ik mijn deadlines haal dan dat ik mijn zit te profileren als "teamplayer" maar daarmee wel de rest van het team in de jus zet omdat ik tijd te kort heb op deadlines. En als het bedrijf iets wil organiseren, zijn dat betaalde uren, of ik ga niet.
Ga je me trouwens proberen zeggen dat je per maand ook nooit 5 minuten tijdens de kantooruren met dit forum bezig bent, want: ik moet mijn deadlines halen! Ik vermoed van niet anders zou je ook wel tijd hebben om eens een yammer poll in te vullen van uw werk. Tis wel vreemd dat uw bericht dan gepost is om 14:22. Misschien een heel late pauze genomen vanwege dat je niet kon eten tijdens de middag wegens deadlines? Of doe je deze forum moderatie enkel vanop het toilet?
Als je wilt, mag je dat tegen mijn baas komen uitleggen dat dat anders moet, hoor. Het zal alleen niet lukken om tegen de hele sector in te gaan.