Denk het niet. Was ook maar een kans van 1,6 op 300.Niemand van hier heeft er ene te pakken van CB?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk het niet. Was ook maar een kans van 1,6 op 300.Niemand van hier heeft er ene te pakken van CB?
IdemNormaal gezien heb ik eentje bij amazon it, maar ik kan geen intaliaans, kan niet aan die mails uit![]()
Google translate is je vriend. Maar als je een bevestigingsmail hebt zal het wel goed zijn zekerNormaal gezien heb ik eentje bij amazon it, maar ik kan geen intaliaans, kan niet aan die mails uit![]()

Heb het ingesteld. Italiaans altijd vertalen...Google translate is je vriend. Maar als je een bevestigingsmail hebt zal het wel goed zijn zeker![]()
Ik ook maar per mail is dat niet vertaald dan he.Heb het ingesteld. Italiaans altijd vertalen...

Proficiat.Ik ook maar per mail is dat niet vertaald dan he.
Goed dat ik het vertaald heb want er was iets mis met mijn betaling (oude kaartnr). Hopelijk is het nu in orde en zou ik hem zaterdag krijgen. Daar kan ik mee leven![]()
Ik heb ook enen van amazon.it, voor een collega van me die er enen zocht.
Voor mezelf wacht ik wel tot er wat meer exclusives zijn
Jep. Nog niets ontvangen.Zijn er nog mensen die van Coolblue zelf geen mail ontvangen hebben dat ze niet gekozen zijn in de loting?
ik heb een mail gekregen da ik er nie bij zat. en dat ik automatisch bij de volgende loting zit binnen 2 weken dan hebben ze er nog 800.Zijn er nog mensen die van Coolblue zelf geen mail ontvangen hebben dat ze niet gekozen zijn in de loting?