PS5 waar nog te vinden?

Ha, was ook juist bezig.

Zolang er en stock blijft staan, blijf ik proberen.

Nu digitale ook in stock, disc nog altijd beschikbaar maar bij toevoegen lukt het zoals gewoonlijk niet.

Ik heb net ene bij Amazon.fr besteld. Maar was meer benieuws of het eens zou lukken.
Ben eigenlijk tevreden met mijn XSX.

Italië ook aan de beurt, stond op punt van te bestellen want alles lukte moest nog gewoon paypall ok doen en klaar maar al veel horror verhalen gehoord over Italiaanse koeriers dus maar links laten liggen. :unsure:

I

Normaal gezien heb ik eentje bij amazon it, maar ik kan geen italiaans, kan niet aan die mails uit :p

Laatst bewerkt:
Heb het ingesteld. Italiaans altijd vertalen...
Ik ook maar per mail is dat niet vertaald dan he.

Goed dat ik het vertaald heb want er was iets mis met mijn betaling (oude kaartnr). Hopelijk is het nu in orde en zou ik hem zaterdag krijgen. Daar kan ik mee leven :)

Ik ook maar per mail is dat niet vertaald dan he.

Goed dat ik het vertaald heb want er was iets mis met mijn betaling (oude kaartnr). Hopelijk is het nu in orde en zou ik hem zaterdag krijgen. Daar kan ik mee leven :)
Proficiat.

Zal voor een volgende keer zijn hier.

Ik heb ook enen van amazon.it, voor een collega van me die er enen zocht.
Voor mezelf wacht ik wel tot er wat meer exclusives zijn

Ik heb ook enen van amazon.it, voor een collega van me die er enen zocht.
Voor mezelf wacht ik wel tot er wat meer exclusives zijn

Denk dat ik dat ook ga doen, eens kijken in de vrienden/collega groep. Er is gewoon nog niet veel om te gamen.

Deze ochtend nog een digital en disc kunnen scoren op Amazon FR. Worden normaal deze zondag al geleverd 🥳 Normaal heb ik al mijn maten nu verder geholpen. De volgende die ik op de kop kan tikken is voor een mede BG’er

Zijn er nog mensen die van Coolblue zelf geen mail ontvangen hebben dat ze niet gekozen zijn in de loting?

Terug
Bovenaan