Staat er al een week op maar is niet beschikbaar.Digital Ed. gespot op de site van Dreamland....
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staat er al een week op maar is niet beschikbaar.Digital Ed. gespot op de site van Dreamland....
Hier ook, laat het staan. Kan er maar iemand mee gelukkig maken zeker als ik erbij zit.ik heb een mail gekregen da ik er nie bij zat. en dat ik automatisch bij de volgende loting zit binnen 2 weken dan hebben ze er nog 800.
Yep, dat is zeer vlot afgehandeld! Nogmaals bedankt voor deze kans! Wat een toestel!Men GM exemplaar is binnengekomen. Ik heb een random selector app gebruikt en Tritser had gewonnen. Is al opgehaald bij deze. Als ik per toeval chance heb met de volgende Coolblue drop, hou ik de andere op de hoogte
Jammer dat ik het niet ben geworden... Wel mooi gebaar en proficiat aan Trister!Men GM exemplaar is binnengekomen. Ik heb een random selector app gebruikt en Tritser had gewonnen. Is al opgehaald bij deze. Als ik per toeval chance heb met de volgende Coolblue drop, hou ik de andere op de hoogte
Ik ga kijken als er nog zijn, duurt wel een 20-tal minuten tegen dak er ben...Niemand die zo'n bundel kan halen?
Zou je mij een dik plezier mee doen alvastIk ga kijken als er nog zijn, duurt wel een 20-tal minuten tegen dak er ben...
(voor mij is het anders 40min, maar ben nog opt werk)Eentje kunnen meepakken? ^^Ze gaan in verkoop als zoete broodjes
2Eentje kunnen meepakken? ^^