PS5 waar nog te vinden?

Na de drops op amazon.fr en -.it had ik ook eentje verwacht op -.de maar die blijft een beetje uit precies...

Van onze whatsappgroep (8-tal mensen) zijn er 2 die er een gekregen hebben via actie van Coolblue.

Woo, net verzendbevestiging van amazon italie :) Kan niet wachten tot zaterdag.

Geld is er nog niet af maar staat wel gereserveerd in mijn banking app :)

Men GM exemplaar is binnengekomen. Ik heb een random selector app gebruikt en Tritser had gewonnen. Is al opgehaald bij deze. Als ik per toeval chance heb met de volgende Coolblue drop, hou ik de andere op de hoogte

Men GM exemplaar is binnengekomen. Ik heb een random selector app gebruikt en Tritser had gewonnen. Is al opgehaald bij deze. Als ik per toeval chance heb met de volgende Coolblue drop, hou ik de andere op de hoogte
Yep, dat is zeer vlot afgehandeld! Nogmaals bedankt voor deze kans! Wat een toestel!

Jammer dat ik het niet ben geworden... Wel mooi gebaar en proficiat aan Trister!

Er zouden er los in de verkoop liggen in mediamarkt Oostende….
Maar ze zullen direct wegzijn natuurlijk

Bundelverkoop met extra controller
Nog een 20-tal over 20 minuten geleden. 1 per identiteitskaart

16155573690517073404116591012935.jpg

Is het just in Oostende? Misschien sebiet na het werk toch eens effe in Oostakker binnen springen... ik moet daar toch passeren.

Terug
Bovenaan