Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MM DeurneIn welke MM was dit? Ik heb in Antwerpen 350 euro voorschot moeten betalen vorige week maar dan zat je wel bij de eerste 20-tal
Ik denk dat ze misschien wel door hebben dat er velen zijn die op 10 plaatsen op een lijst staan, en daardoor misschien hun "kat" gaan sturen of hun plaats op de reservatie-lijst verkopen online. De enigste manier om dat tegen te gaan is dus mensen op voorhand laten betalen (Als ze ten minste weten dat er wel regelmatig genoeg stock voorbij komt).Vreemd. maar als dat uw kansen verhoogt op sneller een exemplaar te bemachtigen des te beter natuurlijk.
Ja klopt dat was zowat de uitleg van de verkoper van MM antwerpen. Nu hopen dat ze snel een levering gaan hebbenIk denk dat ze misschien wel door hebben dat er velen zijn die op 10 plaatsen op een lijst staan, en daardoor misschien hun "kat" gaan sturen of hun plaats op de reservatie-lijst verkopen online. De enigste manier om dat tegen te gaan is dus mensen op voorhand laten betalen (Als ze ten minste weten dat er wel regelmatig genoeg stock voorbij komt).

Er zijn er terug op de site van MediaMarkt, maar telkens ik wil toevoegen aan winkelmandje zegt hij dat het niet gaat omdat het niet meer leverbaar is, ook al sta ik op een pagina Op voorraad online, wat is de ultieme tip?

Mm gaan kijken, zag in de verte een hoop dozen liggen, hadden ze daar een hoop ps4's neergepleurd..
Ik zag net de meest weirde transactie voor mijn ogen. Kwas aan het wachten in de auto, geparkeerd, voor mij ne BMW met NL nummerplaat, dan komt er een dude uit ne huis, gaat naar de BMW, die bestuurder stapt uit doet zijn koffer open, heel die koffer vol PS5’en geeft ne doos aan die dude, zag geen geld of vorm van betaling, vuistje aan elkaar en die BMW rijdt weg....lol